Booking.com

15 Mar 2015

BAGUS JUGA

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari nie terasa tersangat bahang panas. Kekadang fikir panas nie bagus juga. Nak tahu kenapa? Sebabnya Zumal nie selalu buat kerja rumah. Panas cam sekarang nie senang membasuh pakaian. Jemur kejap je dah kering. Zumal membasuh pakaian Zumal dan tok kemudian jemur dalam dua jam dah kering. Lepas dah ambil pakaian di ampaian tu boleh la buat kerja lain. Kerja lain Zumal nie biasanya mengemas dan memasak jew. Nak berjalan memang tak la. Perancangan nak pergi tengok LIMA pun terpaksa Zumal batalkan. 

Hari nie basuh baju sikit jew sebabnya beberapa hari lepas dah basuh. Panas camni tak risau lambat kering jadi Zumal basuh selalu la. 

Sekarang masa makan malam dah untuk Zumal. Hari nie makan malam sambil menonton drama Asam Pedas Untuk Dia. Menu hari nie puyuh masak kicap dan telur goreng jew. 


Jom makan. Selamat malam semua.

14 comments:

  1. Betul, cuaca sekarang panas betul. Kalau keluar jalan-jalan, sekejap je dah rasa rentung. Padahal dah pakai sunblock tu T_T

    ReplyDelete
  2. sedapnya dapat makan puyuh. Haha. Saya pun suka cuaca panas tapi kalau panas selalu pun tak bagus juga. Kemarau jadinya.

    ReplyDelete
  3. kan jemur baju memang cepat je kering

    ReplyDelete
  4. bestnya makan lauk punyuh..teringin pulak saya

    ReplyDelete
  5. Fuhh... berselera tengok lauk tu.. best2.. :)

    ReplyDelete
  6. memang musim panas sekarang ni kain cepat kering ^^

    ReplyDelete
  7. Mmg bgus pns.. Cepat je kering baju..

    ReplyDelete
  8. Sedapnya....bagus juga klu panas ni...kain cepat jer kering lebih2 lagi Diana suka sb spin mesin basuh Diana rosak..

    ReplyDelete
  9. saya ni 2 hari sekali baru basuh baju.
    kumpul bagi banyak,sekali basuh jer.
    lagipun cepat kering sekrang ni

    ReplyDelete
  10. Sedapnye tgk puyuh masak kicap tu..,.pekat kuahnya..hehe :)

    ReplyDelete
  11. Assalam zumal,
    tiiiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkk
    burung puyuh lagik

    ReplyDelete