Booking.com
Booking.com

16 Jan 2015

HADIAH SEGMEN ZAMAN PERSEKOLAHAN




Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Jangan terkejut tau sebab zumal pos entri lagi, tahun nie rasanya hari nie entri zumal paling banyak tau. Disebabkan dah banyak entri zumal buat jadi untuk entri nie zumal buat auto publish la. Boleh kan?


Minggu lepas rasanya zumal join segmen zaman persekolahan anjuran Cik Balqis. Rupanya setiap peserta yang join menang hadiah. Zumal yang masuk last minit pun dapat juga hadiah. Hadiah shawl yang ditaja oleh Nur Inani. Korang yang belum baca entri penyertaan zumal boleh la baca DI SINI. Karangan zumal yang amat jujur tau. Memang betul-betul kisah zumal. Macam mana kisah zumal tu menarik tak???



Terima kasih buat Cik Balqis dan Nur Inani. Jangan risau la, bukan zumal yang nak pakai shawl nie yer. Insha Allah ada insan-insan yang telah zumal fikirkan untuk diberi shawl yang cantik nie... Hehe... Korang boleh la terjah blog dorang, mana tau kekalau ada segmen atau giveaway lagi. Klik la pada nama ini k, Cik Balqis dan Nur Inani...





19 comments:

  1. ehh dah sampai ye. tahniahh ye zumal. sebab hadiah yang saya taja shawl memang tak lah zumal nak pakai kan. hehehe. ^__^

    ReplyDelete
  2. tahniah bestnya dapat hadiah shawl...

    ReplyDelete
  3. hahha tak pa zumal boleh bg kat mak di kg..hihii

    ReplyDelete
  4. semua yg join dpt hadiah ya..hehehe..
    tahniah ya..!

    ReplyDelete
  5. fuyooo dpt shawl tuu..
    tahniah2 ^^

    ReplyDelete
  6. berjaya? Tahniah!!!

    psst : shawl tu utk sis JM ke haahahah

    ReplyDelete
  7. Tahniah zumal sebab dapat hadiah ...:)

    ReplyDelete
  8. Waaa... dpt shawl... best... best... rugi x tau. If not dh join...
    hihihi...

    ReplyDelete
  9. tahniah ... cantik wara shawl tu ...

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. congrats on the winning
      hope you find someone to giveaway that shawl
      MY-Emily

      Delete
  11. wahh besnya dpt shawl! ana dpt fridge magnet aritu hehe

    ReplyDelete
  12. Tahniah DZ
    Nak bagi sapa shawl tu ;-)

    ReplyDelete