1 Jan 2015

PROGRAM KUCING ANGKAT

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Beberapa hari lalu zumal terfikir untuk adakan Program Kucing Angkat. Al maklum la kucing zumal ada 10 ekor sekarang tak termasuk yang menumpang. Nak tengok vedio kucing zumal KLIK SINI.


Berbalik kepada tajuk asal bagi korang nak join program zumal nie korang boleh la menyumbang makanan, susu, pasir atau kewangan untuk membantu kucing-kucing nie. Kiranya kucing yang zumal bela nie adalah kucing korang juga. Kalau ada lebihan peruntukan zumal akan cari kucing-kucing terbiar sekitar Perlis untuk dibantu. Zumal akan turun padang setiap hujung minggu. Kalau korang nak ikut sama pun lagi best. Sumbangan kewangan selain dapat memberi stok makanan kepada mereka, ia juga untuk menanggung kos perubatan bagi kucing yang memerlukan.



Kepada yang berminat menyumbang makanan dan pasir kucing boleh la hantar ke alamat berikut

AZM PRIMA UTARA
No. 11, Taman Norma,
Jalan Kaki Bukit,
01000 Kangar, Perlis.



Kepada yang ingin memberi sumbangan kewangan boleh WhatsApp zumal di 0125747869. Bersamalah kita membantu agar generasi depan masih mampu kenali kucing.


Cheeto

Net, Snowy & Boboy

Masa makan petang

Snowy

Boboy

Masa berehat

45 comments:

  1. salams zumal,

    mulianya zumal, kak mieja sokong segala yg zumal lakukan, semoga sentiasa dimurahkan rezki:):)

    ReplyDelete
  2. Assalam zumal,
    moga Allah permudahkan usaha zumal AMIN

    ReplyDelete
  3. bagus apa yang zumal buat ni.. nasib mereka terbela.. semoga berjaya zumal ye..

    Mama Niza

    ReplyDelete
  4. bagullah permudahkan urusannya.s ide zumal...tahniah moga A

    ReplyDelete
  5. Bagus ni Zumal.. berbakti kpd nyawa. In shaa Allah, akan saya panjangkan perkara ni nanti. Akan sokong juga... support!!.. :)

    ReplyDelete
  6. kucing liar selalu tumpang makan kat rumah sis sbb tingkap mmg buka 24 jam utk kucin kuar masuk ...

    ReplyDelete
  7. ana doakan segala usaha baik zumal dipermudahkan.. aminnn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. comey2 nye semuanya kucing2 tu zumal! gerammmmnyaaaaaa! :)

      Delete
  8. Hasrat murni ni. Kalau dekat dah lama boleh join zumal..

    ReplyDelete
  9. teringin jugak nak bela kucing . sobb sobb

    ReplyDelete
  10. semoga berjaya usaha zumal tu :)

    ReplyDelete
  11. bagusnya... kt dlm uum pon ada buat sapa nak bg mknan kt kucing.. xpin nk bg bantuan kewangan ka...

    ReplyDelete
  12. bagusnya... kt dlm uum pon ada buat sapa nak bg mknan kt kucing.. xpin nk bg bantuan kewangan ka...

    ReplyDelete
  13. bagusnya... kt dlm uum pon ada buat sapa nak bg mknan kt kucing.. xpin nk bg bantuan kewangan ka...

    ReplyDelete
  14. bagusnya... kt dlm uum pon ada buat sapa nak bg mknan kt kucing.. xpin nk bg bantuan kewangan ka...

    ReplyDelete
  15. wooww..program yg sangat bagus dan patut di contohi..semoga bertambah rezeki Zumal kerana berjasa kepada makhluk Allah

    ReplyDelete
  16. Baiknya zumal...semoga dberkati :)

    ReplyDelete
  17. good luck bro. moga program ini mendapat sambutan nanti. inshaAllah :)

    ReplyDelete
  18. wah menarik program ni. smoga brjaya zumal :)

    ReplyDelete
  19. Luhurnya hati, Zumal.
    Moga niat murni Zumal ni dipermudahkan laluannya. Selamat berjaya!

    ReplyDelete
  20. Owh..ada rupenye program macam ni.
    Saya tak pernah tau:)

    ReplyDelete
  21. Semoga suksess Zumal.
    * Saya kat airport ni. Doakan percutian kami selamat pergi & balik.

    ReplyDelete
  22. Shikin...happy holiday..nanti borang byk2 kain pasang tu :-)

    ReplyDelete
  23. Syabas Zumal! Abe Kie sokong 100%!

    ReplyDelete
  24. alahai terlambat sikit jer nih... baru jer amik dua kucing jadi anak angkat... berabis dah ke sana... selamat maju jaya ngan program kucing angkat tu yer...

    ReplyDelete
  25. tahnia ..rupanya kita sama ya ada anak2 kucing..hahaha ala Etuza pun nak kalau ada yang menyumbang ..ada ke menyumbang ..pandai ya..tahnia nuffnang rezeki tak terduga

    ReplyDelete
  26. alamak gol dah 2 thailand ni Zul

    ReplyDelete
  27. Rajinyer....
    Papaglamz singgah di sini..

    Jom terjah Papaglamz

    www.papaglamz.com

    ReplyDelete
  28. BAIK HATI BETUL ZUMAL..PRIHATIN DGN KUCING2 MOGA ALLAH PERMUDAHKAN NIAT BAIK ZUMAL..

    ReplyDelete
  29. Datang intai kucing-kucing Zumal :)

    ReplyDelete
  30. Lamanya xjenguk zumal. Murninya niat zumal. Semoga Allah berikan rezeki n kesihatan yg baik untuk orang macam zumal..aminn..

    ReplyDelete
  31. comelnyaaa! niat yang baik pasti Allah permudahkan. semoga sentiasa dimurahkan rezeki. ^_^

    ReplyDelete
  32. Bagus juga usaha murni zumal ni..moga dipermudahkan semua urusan...

    ReplyDelete
  33. comelnya meaw meaw tu,
    follower 613#

    ReplyDelete
  34. wah!!!banyaknyer kucing. geramnyer. done follow u back zumal.

    ReplyDelete
  35. comelnya kucing2 tuuu @.@ btw folo sini http://ijahoney.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ada juga insan yang berhati mulia macam zumal.yang sanggup membantu kucing kucing terbiar tu.

    ReplyDelete
  37. ramainya rakyat jelata
    murah rezeki DZ, haiwan kesayangan nabi kita

    ReplyDelete