Booking.com

12 Dec 2014

CPUV NUFFNANG 42-45

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Sempena hari Jumaat yang mulia, En. Nuff datang lagi membawa CPUV terbaru iaitu Rakuten September Super S... , Marigold UHT Milk (PC), Education NZ dan Maybank #ILove. Alhamdulillah, zumal rasa bersyukur sesangat kerana dapat banyak CPUV sejak kebelakangan ini. Terima kasih kepada pihak Nuffnang dan tak lupa juga kepada rakan-rakan seperjuangan yang sudi menyokong zumal. 

Kepada korang semua, selamat berhujung minggu yer. Kalau ada peluang zumal akan membalas kunjungan korang. Doakan moga phone zumal sihat pada hujung minggu ini. Kalau tidak, Isnin la kita bersua kembali. Bye bye... Sayang semua...

25 comments:

  1. wow.. banyaknya dapat. tahniah :)

    ReplyDelete
  2. Dapat jugak CPUV ni tapi earning jalan mcm siput...trafik lembab

    ReplyDelete
  3. wah... alhamdulillah. tahniah-tahniah... macam mana nak dpt CPUV banyak mcm zumal ni. hehe. ;)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah tahniah Zumal... salam Jumaat.. :)

    ReplyDelete
  5. huwallawei... ini macam, masyuklaa...

    ReplyDelete
  6. alhmdulillah , makin lebat rezeki ...

    ReplyDelete
  7. TAHNIAH...SLMT BRHUJUNG MINGGU ZUMAL...

    ReplyDelete
  8. huiii byknye income zumal.. moga2 henfon zumal baik2 aje ye.. jaga diri bebaik naaa zumal ;)

    ReplyDelete
  9. Tahniah zumal. banyak betul rezeki Zumal

    ReplyDelete
  10. wahh bnyak tuh...tahniah yer zumal...selamat berhujung minggu :D

    ReplyDelete
  11. itulah sebab rajin berblog
    so that's why nuff tu sayang u
    haha
    MY-Emily

    ReplyDelete
  12. tahniah zumal.....moga dimurahkan rezeki :)

    ReplyDelete