Booking.com
Booking.com

9 Dec 2014

CPUV NUFFNANG #41 MARIGOLD UH

Assalamulaikum dan salam sejahtera semua. Semalam blog nie kosong jew kan? Hari nie baru sempat nak post sesuatu. Korang pernah dengar tentang Marigold? Zumal memang guna produk Marigold terutamanya susu cair dan susu pekatnya. Tamabahan lagi kalau di musim perayaan. Sebab utamanya kerana susu dalam tin Marigold nie bervitamin tau. Sebab tu zumal gunakan susu Marigold. Paling penting ianya halal.
Sumber: Marigold Malaysia
Selain tu zumal suka produk susu kotak uhtnya. Rasanya memang sedap tau. Sejak zaman sekolah lagi. Selain tu korang jangan lupa bahawa susu kultur Vitagen tu adalah keluaran Marigold. Vitagen memang sentiasa zumal simpan stok. Tok suka sangat minum Vitagen nie. Marigold nie memang banyak rantaian produk berasaskan minumannya seperti susu, yogurt, jus dan lalin-lain. Marigold nie memang terbaik la nak citer kat korang. Macam nak bodek Marigold pulak. Hehe...
Sumber: Marigold Malaysia



Marigold UH merupakan CPUV terbaru di blog zumal. Terima kasih kepada Nuffnang kerana memberikan CPUV terbaru ini. Untuk Marigold terima kasih juga kerana memilih blog zumal. Terima kasih juga kepada korang yang selalu berkunjung ke blog zumal ini. Sayang semua...

17 comments:

  1. Tak keluaq pulak. Kalau tak boleh tolong tekankan. Ohh tahniah btw :) Semoga terus dapat cpuv bertingkek tingkek

    ReplyDelete
  2. Wahh Tahniah tahniah tahniah ya Zumal .. Lama tak nampak Zumal kat blog Lya ..Merajuk ke tak singgah huhuhu........

    ReplyDelete
  3. Susu kotak Marigold tu pernahlah minum. Tapi kalau susu pekat manis tak pernah beli Marigold. Guna F&N je.

    ReplyDelete
  4. kalau bab marigold ni
    saya suka susu HL dengan yogurt dia, sedap =)
    apapun tahniah ye

    ReplyDelete
  5. Sedap susunya... tahniah Zumal.. Semoga sentiasa dimurahkan rezeki.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  6. huishhh cpuv bertingkek2 kat blog zumal. ana pon suka gak susu marigold tmbah2 lagi vitagen hehe

    ReplyDelete
  7. tahniah zumal...berselera pula tengok iklan Marigold tu. haha

    ReplyDelete
  8. tahniah zumal !! murah rezeki lagi

    ReplyDelete