9 Nov 2014

TERGAMAM

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Tadi selepas post entri Oh Telur Ikan zumal rasa tergamam bila terklik pageview blog zumal. Tak sangka entri semalam diview sehingga 629 view. Ohsem. Semua kisah pasal masalah yang zumal hadapi jew. Tak sangka menarik perhatian korang. Kisah itu boleh korang baca SINI. Terima kasih bebanyak sebab sudi membaca kisah hidup zumal. Selalu pageview entri zumal hanya 100 ke bawah jew. Tapi kalau pasal topik panas memang cecah ribu. Hehe * pengsan*


24 comments:

  1. wahhh . pageview blog SS pon xpernah cecah 100. huhu.

    ReplyDelete
  2. wahhh . pageview blog SS pon xpernah cecah 100. huhu.

    ReplyDelete
  3. hehe...ok lah tuh..page yana pon sush nk dpt ratus ni..huhu.. kne rjin bw bru dpt..

    ReplyDelete
  4. perghhh.. dasyat... sy plg bnyak pn dalam 30 lebih jer... hahaha

    ReplyDelete
  5. Tahniah yea...Ana selalu lupa check pageview..hehe

    ReplyDelete
  6. Oh Telur Ikan . huhuu . nanti baca

    ReplyDelete
  7. pehh dahsyat tuu.. tahniah zumal :)

    ReplyDelete
  8. Wahhh, mesti ramai yang baca entry pasal telur tu.

    ReplyDelete
  9. amboi zumal... dahsyat!!! saya tak pernah lagi sampai macam tu. tahniah zumal

    ReplyDelete
  10. wow,kira banyak la tu.tahniah.^^

    ReplyDelete
  11. Wahhh byknye tu zumall.. ayu mmg tah bile nk capai tahap2 cmbi...
    tahniah bro

    ReplyDelete
  12. ahaha.. kena taip entri panas2 ni.

    ReplyDelete
  13. NGEH3, rezeki tu..mna tau lepas ni semua entry dpt pageview byk tu..

    ReplyDelete
  14. lejen =)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. scha pulak pernah dpt 3k sbb aa ntah sya pun xtahu. ahhaha

    ReplyDelete
  16. Entri pasal Oh Telur Ikan pun boleh cecah 600 pageview..wahh...ramai yg mencari telur ikan rasanya

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah... setiap usaha pasti ada jln kejayaan kan.. tahniah Zumal.. :)

    ReplyDelete
  18. Bukan yang telur ikan tu JM tapi pasal ujian melanda tu... masa tu zumal buka blog just nak cerita pasal telur ikan pastu sesaja la tengok pageview tergamam tengok ada orang baca kisah ujian zumal tu... sekarang viewnya makin bertambah macam ada sesuatu jew...

    ReplyDelete