12 Nov 2014

PROGRAM GOTONG-ROYONG STOR JKM PERLIS

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ini hingga Jumaat nanti unit pentadbiran di ofis zumal adakan gotong-royong di stor ofis kami. Program bermula sejak 8.30 pagi sehingga jam 1.00 tengah hari. Stor ini adalah stor utama JKM Perlis dan terletak bukan di kawasan ofis kami. Kira-kira 10 km rasanya dari ofis kami. Gotong-royong dilakukan kerana keadaan stor agak tidak tersusun sebelum ini. Bagi sesi hari ini, segalanya selesai. Lagi pun keadaan stor yang tidak terurus menyebabkan ia berkemungkinan turut menjadi sarang tetamu tak diundang. Di bawah nie zumal kongsikan gambar sekitar program kami tadi. Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog zumal ini...

Zumal Sempat Selfie 










32 comments:

  1. banyak sungguh barangannya ... blh bakar lemak tu ... heeee

    ReplyDelete
  2. kenapa selfie..masam je muka..penat gotong royong lah tu heee

    ReplyDelete
  3. gotong royong ni salah satu aktiviti sihat...

    ReplyDelete
  4. selfie tp takde senyuman.. sabar zumal. huu

    ReplyDelete
  5. wah bagusnye. aktiviti sihat ni zumal

    ReplyDelete
  6. Tahniah! kerana turut serta dalam aktiviti gotong-royong macam ni. Bukan semua orang mampu dan rajin nak turut serta.

    ReplyDelete
  7. saya dah lama tak bergotong royong. hehe

    ReplyDelete
  8. bagus dapat gotong royong.. berpeluh sikit ..hehehe

    I'm Having Back Pain!

    ReplyDelete
  9. Bagus juga ada aktiviti macam ni.. :)

    ReplyDelete
  10. tudia aihh, memang patut pun kena gotong royong stor tu. ^^

    ReplyDelete
  11. jauh gak stor JKM tu ek zumal.. perhh byk betoi brg2 dlm stor tu.. jenuh gak la nk alih2 sana sini pheww~

    ReplyDelete
  12. rajin2, klau cik ti dah bersarang habes la semua brg..nnti dia kencing lgi..huhu..

    ReplyDelete
  13. bagus aktiviti ni zumal, boleh merapatkahn ukhuwah antara satu sama yang lain..
    Mama Niza

    ReplyDelete
  14. Seronok bila ada gotong royong cenggini :)

    ReplyDelete
  15. gotong royong nie memupuk semangat kerjasama di samping mengemas stor..

    ReplyDelete
  16. lama dah tak bergotong royong macam ni...selalu gotong royong sendri2 kat rumah.

    ReplyDelete
  17. selamat gotonh royong lah..
    thanx singgah blog kite ye..ni kite mai kunjung balik :)

    ReplyDelete
  18. amboi.. ketatnya muka dia selfie.. kasi senyum sikit... hihi.. bagus2.. a good activity to be done ;)

    ReplyDelete
  19. amboi.. ketatnya muka dia selfie.. kasi senyum sikit... hihi.. bagus2.. a good activity to be done ;)

    ReplyDelete
  20. Singgah petang Zu Mal...wahh...bagus ni bergotong-royong dapat menyihatkan badan kita...

    ReplyDelete
  21. gotong royong..sepakat membawa berat =)

    ReplyDelete
  22. Semoga beroleh berkat dari gotong royong ini... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  23. banyak juga stok2 makanan.. takut tikus ad pula. lipas pun juga.

    ReplyDelete
  24. Wahhh..banyak betul barang kat rak tu. Pakai face mask tau, nanti bersin xrenti.

    ReplyDelete
  25. wah, seronoknya bergotong royong. dah lama x buat xtvt macam ni..

    ReplyDelete
  26. hmmm...mcm stor utk simpan stok bencana...ke bukan??? hehehehe

    ReplyDelete
  27. jauh gak tu 10 km. moga tetamu x diundang tu xdtg :)

    ReplyDelete
  28. seronok buat kerja ramai-ramai ni
    tak rasa penat

    ReplyDelete