11 Nov 2014

MENU MALAM

Assalamualaikum dan selamat malam semua. Malam nie korang makan apa? Zumal? Kebetulan malam ini ada Pasar Tani Malam beberapa blok dari rumah zumal. Zumal pun mulakan aktiviti shopping lepas Isyak.


Dah lama mengidam makan sate, hari nie maka tercapai la kehendak zumal. Beli sate ayam jew sebab tok zumal mengalami kekurangan gigi. Hehe... Ayam nie lembut boleh la tok makan. 

Selain tu zumal teringin makan jeruk. Jalan-jalan kat pasar malam terjumpa orang jual jeruk. Kebetulan ada pula jeruk feveret zumal kat situ. Jeruk salak. Dulu masa kerja kat sebuah kedai kebetulan kedai tu jual jeruk salak. Jadi jeruk kedai tu laris tetiap petang sebab zumal beli masa nak balik kerja...

Alhamdulillah kenyang la malam nie. Boleh menonton rancangan feveret dengan tenang. Sekian edisi entri poyo untuk malam nie. Hehe... Bye bye...

27 comments:

  1. sedap nya. dah lama tak makan sate

    ReplyDelete
  2. wah zumal,, sedap nampak sate tu. yg bawah tu mama memang tak makan..
    Mama Niza

    ReplyDelete
  3. huhhhh lamanya mengidam sateeeeeeeeee

    ReplyDelete
  4. dah lame x mkn sate... sedap nyeww.... T___T

    ReplyDelete
  5. Suka jugak jeruk salak ni.
    Sate....ermmm
    Lame tak makan.
    Asben suka sangat ni.
    Actually dia suka mkan semua food pun:)

    ReplyDelete
  6. sis JM pun suka mkn sate..tapi kalau 5 cucuk mmg tak cukup!!!

    ReplyDelete
  7. Bukak blog zumal nampak jeruk salak, baru teringat minggu lepas beli jeruk salak tapi terlupa bawak turun sampai hari nie.apa dah jadi sama gueee punya jeruk pun xtau

    ReplyDelete
  8. sedapnya rezeki malam zumal...

    ReplyDelete
  9. haha i ingat jeruk tu telur putih :S
    btw, why i always click comment and there is another webpage of urs keluar also??? hmm...
    MY-Emily

    ReplyDelete
  10. saya suka sate...sate daging..makan sate memang tak jemu..
    kalo jeruk salak tu saya kurang sikit tapi apa pon makan je

    ReplyDelete
  11. singgah sini Zu Mal...sedapnya sate....Diana suka satay ayam juga sebb lembut sikit...

    ReplyDelete
  12. Fuhh.. selera pulak tengok sate tu.. :)

    ReplyDelete
  13. wah..lame gak xmakan satay.. sedapnyer! btw wish me luck :)

    http://bilaakutravel.blogspot.com/2014/11/dream-trip-to-macau.html

    ReplyDelete
  14. jeruk salak tu pos sini boleh ? meleleh air liur sis tau ... huhuhuuu

    ReplyDelete
  15. mengiurkan betul jeruk salak tu. tak pernah makan lagi. mesti sedap kan?

    ReplyDelete
  16. adehh zumal. SATE tu dah mmg feveret ana. tu jeruk salak tu pon adehh telioqqqqqq T__T

    ReplyDelete
  17. Wah sedapnya jeruk salak tu...yummy sangat..

    ReplyDelete
  18. eh, saya pun makan sate. hehehe.. tapi saya x mnat sangat. tapi nk wat macam mana. rezeki jangan dtolak

    ReplyDelete
  19. dah lama xmkn sate...nak carik sate gak laa pehni...hihihii

    ReplyDelete
  20. Sedapnye sate tuuu.
    jeruk tu lagi sedap.
    Dua2 sedap lah

    ReplyDelete