Booking.com
Booking.com

11 Nov 2014

Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com



Sekitar 2 juta orang dilaporkan meninggal akibat malaria setiap tahun. Sebab utamanya adalah peningkatan jumlah nyamuk akibat pemanasan global dan kemusnahan alam semula jadi. Pembiakan nyamuk semakin meningkat dan jangka hayat nyamuk semakin panjang disebabkan keadaan persekitaran semakin kondusif untuk hidup. Dengan kes-kes denggi semakin meningkat di negara ini, ia adalah penting untuk melindungi diri dan anak anda daripada nyamuk aedes. Untuk tidak terus merosakkan alam semulajadi melalui penggunaan pelbagai jenis racun serangga dengan kandungan bahan kimia di samping mengekalkan keberkesanannya menghalau gigitan nyamuk, satu produk baru Bugslock - gelang penghalau nyamuk yang inovatif telah dihasilkan di Korea dan kini boleh didapati di Malaysia dan boleh dibeli secara talian (online) di << SINI >>.

Syarikat X Cube Enterprise adalah sebuah syarikat yang diberi kuasa oleh Syarikat Bugslock di Korea Selatan untuk mengedar Bugslock - gelang penghalau nyamuk di Malaysia. Bugslock yang dijual oleh syarikat X Cube Enterprise adalah 100% original yang diimport dari Korea Selatan. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web www.malaysiabugslock.com

Bugslock - gelang penghalau nyamuk menghalau nyamuk dengan aroma semula jadi 100% citronella oil (serai wangi). Ia adalah produk yang kreatif dan dalam bentuk gelang, yang menghalang nyamuk dari menghampiri dengan memakai di atas pergelangan tangan atau pergelangan kaki, Bugslock akan memancarkan aroma yang membuatkan serangga tidak boleh tahan dengan baunya. Rekabentuknya yang kecil dan mudah dibawa ke mana-mana danboleh digunakan pada bila-bila masa. Selain itu, ia adalah produk yang selamat, dan boleh juga digunakan oleh semua peringkat umur termasuk bayi kerana diperbuat daripada bahan-bahan bukan toksik.

Bahan-Bahan :-
  1. 100% semulajadi penting termasuk minyak lavender, dan lain-lain (30%)
  2. Lengai (70%)
  3. Berat Bersih (3g)

Jangka Masa Penggunaan :-
Bugslock boleh digunakan untuk masa terkumpul sehingga 240 jam, bukan 10 hari. Contohnya jika anda menggunakannya selama 10 jam, selepas 1 bulan, ia masih mempunyai baki 230 jam. Sila simpan kembali ke dalam pek asal selepas anda menggunakannya.

Bugslock boleh digunakan semasa :-
  • Berkebun
  • Makan angin
  • Aktiviti luar untuk ibu bapa dengan anak-anak
  • Sukan luar (outdoor) seperti memancing, mendaki, perkhemahan dan lain-lain
  • Aktiviti luar yang tidak melibatkan air

Di mana boleh dipakai :-
  • pergelangan kaki (dicadangkan untuk bayi)
  • pergelangan tangan
  • kerusi bayi

Ujian keselamatan bahan Bugslock - Gelang Penghalau Nyamuk


Perhatian :-
Berhati-hati dengan produk tiruan Bugslock - gelang penghalau nyamuk yang dijual di pasaran. Walaupun harganya adalah lebih murah, tetapi ia tidak mendatangkan berkesan, malah berbahaya bagi anak anda kerana ia mungkin mengandungi bahan kimia. Manakala Bugslock - gelang penghalau nyamuk yang tulen mempunyai sijil oleh Korea Environment & Merchandise Testing Institute bagi membuktikan bahawa ianya tidak berbahaya dan telah didaftarkan di bawah  Agensi Perlindungan Alam Sekitar Amerika Syarikat.




Elakkan nyamuk mendekati bayi dan diri anda !
Elakkan Demam Denggi !
Mengandungi bahan semulajadi dan tiada risiko bahan kimia pada bayi anda.



WhatsApp & Line : 016 4858235



Sila nyatakan sebab anda perlukan Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk :

Secara jujurnya zumal tidak pernah tahu mengenai Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk nie sejak ada segmen ini barulah zumal tahu. Zumal rasa teruja dengan produk ini, lagi pun zumal alah kepada asap dan bahan kimia berbau. Kalau dapat produk nie rasanya lebih baik. Boleh juga melindungi diri dan famili dari gigitan nyamuk. Maklum la takut juga penularan wabak denggi tu. Sekurangnya kita berusaha melindungi diri kita kan ^_^



Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com ini dianjurkan pada 11 hingga 14 November 2014 oleh blogger Mia Liana dengan kerjasama Malaysia Bugslock - Syarikat X Cube Enterprise dalam mencari 30 orang blogger. Kepada blogger yang berminat nak join, sila klik SINI. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.

28 comments:

  1. gudluck zumal,mcm nk kna beli satu sbb kt umh byk nyamuk r

    ReplyDelete
  2. nyamuk mmg merbahaya elok guna produk ni...

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya zumal. saya ingat zumal pengedar gelang tu tadi. haha

    ReplyDelete
  4. good luck Zumal..manalah tahu Zumal salah sorang yg bertuah nanti

    ReplyDelete
  5. Memang sesuai untuk anak-anak saya ni. Sebab asik kena gigit nyamuk.
    Anak-anak bulus zumal tak boleh tau..sebab tangan kaki depa kecik.
    Hehe.

    ReplyDelete
  6. Salam ukhwah, Singgah sini dari segmen Giveaway Bugslock Mialiana.Com

    ***IsmailDotCom***

    ReplyDelete
  7. http://hanyadihatiku.blogspot.com/2014/11/giveaway-bugslock-gelang-penghalau.html?m=1

    Semoga berjaya.. :)

    ReplyDelete
  8. Salam. Terima kasih sudi join Giveaway Bugslock Gelang Penghalau Nyamuk Di Mialiana.com

    Senarai peserta telah dikemaskini dan keputusan pemenang akan diumumkan pada 17 November 2014.

    Good luck (^_^)

    - Mia Liana -

    ReplyDelete
  9. Good luck! Datang terjah dari segmen yang sama.. :)

    http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2014/11/giveaway-bugslock-gelang-penghalau.html

    ReplyDelete
  10. Salam ziarah dari segmen yang sama ;

    http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/2014/11/giveaway-bugslock-gelang-penghalau.html

    Semoga berjaya ... (^_^)

    ReplyDelete
  11. balas kunjungan dr segmen sama. Good luck!

    ReplyDelete
  12. balas kunjungan dr segmen sama. Good luck!

    ReplyDelete
  13. salam..singgh cn
    http://mummysupplementshop.blogspot.com/2014/11/giveaway-bugslock-gelang-penghalau.html

    ReplyDelete
  14. slmt brsegmen.. nina nk beli la sbb xtahan dgn nyamuk

    ReplyDelete
  15. assalamulaikum.... singgah dari GA yang sama.... jemput singgah join 1st segmen...

    ReplyDelete
  16. Assalammualaikum

    singgah drpd segmen yg sama :) salam ukhwah..jempot singgah ke blog saya

    alynnazfiz.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  17. bes guna gelang bguslock penghalau nyamuk ni.
    akak ipar ana ada beli utk pakaikan kat anak dia.

    ReplyDelete