2 Oct 2014

TRAGEDI OKTOBER -LIRIK

Tragedi Oktober

Tak sanggup lagi aku
Mengenang kisah lalu
Keganasan menghantui diriku

Biarkan ia pergi
Menjadi suatu misteri
Bagaikan tiada hati yang peduli

Tak mahu ku ingat lagi
Apa yang telah terjadi
Tragedi Oktober

Sesalan aku hanya untukmu sayang
Ampunilah segala dosa-dosaku
Bagiku kau bukanlah lawanku
Kekasihku

Hanya satu ku pinta
Kejujuran dirimu
Berilah peluang hidupmu

Aku rela bersama
Meranjau onak duka
Agar berkekalan hendaknya

Tak mahu ku ingat lagi
Apa yang telah terjadi
Tragedi Oktober

Sesalan aku hanya untukmu sayang
Ampunilah segala dosa-dosaku
Bagiku kau bukanlah lawanku
Kekasihku...

Kebelakangan ni kerja angkut ni zumal buat dari stor induk ke stor di ofis 

Dalam beg oren tu kita namakan kit bencana, bayangkan kalau kita penuhkan rack mesti esok berkurang. Macam skrip iklan Unifi 'macam ada yang tak kena'
Gambar nie masa hari pertama, hari kedua zumal buat sorang sampai full ruang kat stor. Hari nie zumal mc sebab dah tak sihat sangat.
#MaafJikaAkuTakSempurna
#TragediOktober

12 comments:

  1. tidak mahu kuingat lagi... apa yang telah terjadi... tragedi oktober.....

    lagu feveret ni :)

    ReplyDelete
  2. rajin zumal...jaga kesihatan ya.

    ReplyDelete
  3. da lame xdnga lgu ni :)
    jaga diri n rehat ok ;)

    ReplyDelete
  4. heeee sadis zumal yeee...
    melayan perasaan
    tabahkan lah hatimu
    hehehehe

    ReplyDelete
  5. Bnykkan berehat ye.. Semoga pulih spt sediakala... aamiin.

    ReplyDelete
  6. Get Well Soon Bro Zumal..take a good rest :)

    ReplyDelete
  7. Zumal, kadang kadang lagu tu macam kena je kan dengan situasi yang kita hadapi.

    ReplyDelete
  8. berehatlah sempena cuti panjang ni ... harap masih boleh solat aidil adha .

    ReplyDelete
  9. berehatlah sempena cuti panjang ni ... harap masih boleh solat aidil adha .

    ReplyDelete