3 Oct 2014

SEKETIKA KAU HADIR


Seketika Kau Hadir

Semalam 
Aku lihat kau hadir
Menumpang di penjuru itu
Kau kulihat gusar
Tak bermaya

Tapi
Sifatmu cukup manja
Mudah aku membelai
Manja
Tidak seperti yang lain

Tapi
Tidak ku sangka
Kau hadir hanya seketika
Belum sempat aku bermanja
Kau hilang entah ka mana

Kembalilah
Pintu ini sentiasa 
Terbuka buatmu

Kembalilah 
Jika kau perlukanku


#semalam kucing nie menumpang di rumah zumal hingga pukul 1.00 tengah hari tadi. Lepas solat Jumaat dia dah tiada lagi sekitar rumah zumal

13 comments:

  1. amboi tajuk.. igtkan nape laa..haha, hishh kucing ni sangat sangat sangat comel laa.. gebu btl..

    ReplyDelete
  2. erkk lupa. nadyya tag zumal again ;)
    http://loveneddy.blogspot.com/2014/10/giveaway-pertama-sitisab.html

    ReplyDelete
  3. tersesat mencari jln pulang rasanya ... cantik warna, coan bulunya ...

    ReplyDelete
  4. Rupa dia ada iras kucing Ayuni, Carpet. Tetapi Carpet tidak pandai bermanja, dia pun selalu berjalan-jalan di luar daripada duduk di rumah. Ada kemungkinan dia bukan benar-benar kucing...

    ReplyDelete
  5. Farah nak URL....
    Kita dah bagi....

    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/10/bubblynotescom-mini-segmen-url-uolss.html

    ReplyDelete
  6. nnti dia datang balik kot zumal.

    ReplyDelete
  7. Mesti dia dtg mintak mkn tu😻😻😻

    ReplyDelete
  8. eheheheh dtg singgah jela tuu..
    nanti ade mase mesti dtg singgah lagi
    aloooo comellnye la haiii kucing

    ReplyDelete
  9. Macam chipsmore kucing tu pagi tadi dia datang, sekarang dah hilang...

    ReplyDelete