23 Oct 2014

NOT APART OF IS

Assalamualaikum dan salam sejahtera... Wajah kat atas bukanlah seorang pejuang IS yang dikehendaki. Tapi IS wujud hanya untuk memperjuangkan hak yang telah ditindas. Ops kenyataan panas tak tu? Zumal bukan menyokong kekejaman tapi sedarkah kita siapa yang kejam selama ini? Siapa yang merampas bumi umat Islam? Siapa yang membunuh umat Islam yang tidak berdosa? IS wujud hanya untuk menuntut bela. Kenapa perlu pejam mata kepada puak yang lebih kejam dan jahat? Renung-renungkanlah...

#hanya sekadar pendapat peribadi tapi zumal tidak memberi sokongan terhadap kekejaman...

14 comments:

  1. sama sekali tidak menyokong kekejaman, tak kisahlah kekejaman dari segi apa... entahlaa... semakin uzur bumi, semakin banyak kekejaman berlaku...

    ReplyDelete
  2. huhu..no komen~hopefully kebenaran dpt ditegakkn suatu hri nnti :)

    ReplyDelete
  3. IS tu apa ya zumal? zizie dah blur ni... apa2 pun, zizie juga tidak menyokong apa-apa kekejaman.. :D

    ReplyDelete
  4. tu lah dunia akhir zaman ni mcm2 kekejaman kita boleh nampak :'(

    ReplyDelete
  5. Kekejaman atas lunas perundangan yg membuatkan ia halal... wallahualam..

    ReplyDelete
  6. bumi makin tak aman.. kesian cucu cicit kita nnt..harap kebenaran dpt ditegakkan kerana kebenaran bersifat kekal..

    ReplyDelete
  7. Dunia dah akhir zaman. Sama-samalah kita berdoa :)

    ReplyDelete
  8. semoga perjuangan demi kebaikan umat direstui Allah..

    ReplyDelete
  9. Tak mampu untuk komen di sini.
    Tapi, memang tau siapa yang sebenarnye kejam.

    ReplyDelete
  10. xthu nak komen apa..
    smoga dunia ni terhindar dr kekejaman..

    ReplyDelete
  11. apa pun yg mrk lakukan ,Allah itu ada ...

    ReplyDelete
  12. apa pun yg mrk lakukan ,Allah itu ada ...

    ReplyDelete
  13. Zizie: IS tu satu gerakan militan (pandangan Amerika) seperti Taliban yang bergerak aktif di Timur Tengah...

    ReplyDelete