Booking.com
Booking.com

26 Oct 2014

MENANG TOPUP DARI MELLYA

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Bulan September lalu zumal sertai Sweet September Giveaway by Mellya. Alhamdulillah dalam giveaway tu zumal memenangi top up RM5.00 yang ditaja oleh http://syazdanny2329.blogspot.com/ Syukur sangat-sangat dapat topup free. Senarai pemenang boleh tengok kat sini. Terima kasih kepada Mellya dan Syaz. Maafkan zumal sebab lambat buat entri penghargaan ini.

#entri ini adalah autopublish kerana pada hari entri ini tersiar data internet dah tamat tempoh. Hehe. Kepada rakan-rakan blogger nanti zumal berblogwalking bila data dah renew yer.

15 comments:

  1. Salam singgah sini Zu Mal...Alhamdulillah dan tahniah Zu Mal..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah tahniah.. salam ceria hari minggu Zumal.. :)

    ReplyDelete
  3. CN tak pernah cuba mana2 giveaway pun sebelum ni :D

    ReplyDelete
  4. rezeki2..tahniah n alhmdulillah..hihi..

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah rezeki zumal kan..sha pun mng jg dah claim ari tu kiki

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat Zumal.
    All the best in life :)

    ReplyDelete