Booking.com
Booking.com

25 Oct 2014

MASA HAMPIR TIBA

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Masa hampir tiba. Itulah yang dapat digambarkan bila melihat Teh yang semakin besar perutnya. Kali nie tak tahu la berapa ekor anak Teh. Bila anak-anak Kabu dan Teh dah besar zumal ingat nak beri kepada sesiapa yang nak. Sebabnya rumah zumal dah crowded dengan para meow. Ada yang minat tak? 

15 comments:

  1. haaa mesti excited kan nak tunggu anak dia lahir.. suka tengok anak kucing yang telinga dia bulat lagi tu..

    ReplyDelete
  2. Rumah saya pun banyak kucing. Lebih parah bila anak kucing yang baru lahir tu kencing dan berak dalam rumah. Sayalah tukang kaut semuat tahi kucing tu. hahaha

    ReplyDelete
  3. Rumah CN pun dah byk anak2 bulus ni :)

    ReplyDelete
  4. alahai klulah sy boleh ambik jadikan anak2 angkt tapi xboleh lah plk...huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. DH MPIR TIBA CIKTEH MELAHIRKN YA..MOGA IBU N ANAK SELAMT SEMUA...

    ReplyDelete
  6. zumal bkal dpt baby2 baru lanie..bestnyer..yg dekat umah ni si kenit tgh demam la pulak..huhu..

    ReplyDelete
  7. Meriah..secara tidak langsung rezeki kian bertambah..insyaAllah..amin..PC suka kucing..yeyy..

    ReplyDelete
  8. sis pun baru dapat 8 ekor dr 2 ibu ...

    ReplyDelete
  9. macam nak meletup je perut tuh kalau tengok. Berminat tp tulah, kat rumah ni ada kucing yg tak berapa nak social bila ada kucing baru. Nnt dihalaunya.

    ReplyDelete
  10. wahhh menanti hari dia yer...mcm akak kitelah :D

    ReplyDelete
  11. mcm mana agaknya kucing beranak eh.. hehe. sedekahkan zumal

    ReplyDelete