18 Oct 2014

KUMPULAN MAJIMUN SERANG KL

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Gempar. Kumpulan Majimun menyasarkan Kuala Lumpur sebagai target seterusnya. Dua hero Malaysia bakal terus bergandingan bagi memematahkan serangan Kumpulan Majimun. Apakah batu mabui juga tersimpan di Kuala Lumpur? Kepada peminat rancangan adiwira Ryujin Juwara pasti tidak akan ketinggalan episod seterusnya Ryujin Juwara pada 24 Oktober 2014 jam 7.30 malam di TV3.

Bagi korang yang belum pernah ikuti rancangan Ryujin Juwara ini bolehlah ikuti sinopsisnya DI SINI.

17 comments:

  1. Akak tak pernah tengok, tapi comellah costume adiwiranya :)

    ReplyDelete
  2. citer ni kekdg lyan, kekdg x, depend on episod..haha!

    ReplyDelete
  3. Semalam kisah curi batu mabui makanan tradisi. Kisahnya tu buat zumal terketawa sorang2

    ReplyDelete
  4. nasib lum sampai Ipoh, baru kat KL...klau x haru biru...hehehe

    ReplyDelete
  5. Semalam dorang kat Pahang tau. Dari awal tahun kat situ ^_^

    ReplyDelete
  6. heh..heh..majimun mengamuk pula ya...

    ReplyDelete
  7. Salam singgah petang Zu Mal...ingatkan tadi KL betul nak kena serang...rupanya cerita kat tv....Diana tak pernah tengok lagi cerita ni tu sal tak tau...hehe

    ReplyDelete
  8. Salam singgah petang Zu Mal...ingatkan tadi KL betul nak kena serang...rupanya cerita kat tv....Diana tak pernah tengok lagi cerita ni tu sal tak tau...hehe

    ReplyDelete
  9. macam best je cerita ni. Tak pernah tengok sebab bapak dah kuasai tv. hahaha

    ReplyDelete
  10. pernah tgk sekali tp x sesuai dgn jiwa ahaahh

    ReplyDelete
  11. last sha layan citer adiwira ni... errr power rangers... sampai skarang still mencari mighty morphin power rangers jeeee...... hewhew

    pernah layan kat tv citer ni tapi tak boleh angkat ^^

    ReplyDelete
  12. minat iedil putra tapi x layan cite ni. hehe. nanti jgn lupa tgk terbaik dari langit 25 disember start tayang kt pawagam. ada iedil putra jugak n ada ufo :)

    ReplyDelete
  13. Hehe..macam kelakar je cite ni.
    Best ke agaknye xD

    ReplyDelete