Booking.com
Booking.com

27 Oct 2014

HUJUNG DUNIA - HANIE SORAYA

video

Hujung Dunia - Hanie Soraya

Fikir sebelum bicara
Susah sebelum senang
Jatuh sebelum berjaya
Sedar sebelum terus hanyut

Menyanyi biar dari hati
Berjanji biar pasti

Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka 
Kamu dan aku

Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya menangis ketawa
Bersama-sama

Hingga ke hujung dunia
Hingga ke hujung dunia

Aku dan kamu sesuatu
Pantas waktu berlalu
Terimalah seadanya
Tiada apa yang sempurna

Menyanyi biar dari hati
Berjanji ditepati

Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku

Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya menangis ketawa
Bersama-sama

Walau apa pun yang telah terjadi
Perlu tabah kau hadapi
Segala yang pernah kita lakui
Menjadikan kita yang hari ini

Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku 


Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya suka dan duka
Kamu dan aku

Hingga ke hujung dunia ini
Pasti adanya menangis ketawa
Bersama-sama

Hingga ke hujung dunia
Hingga ke hujung dunia

#Korang perasan suara Hanie Soraya sama macam suara Amy Mastura. 

18 comments:

  1. ingat td apa laa hujung dunia...hujung dunia....rupanya lagu...hehe, belum penah dengar lg...

    ReplyDelete
  2. yeke? xperasan pulak..haha nt nak dnga lagi lgu ni :)

    ReplyDelete
  3. Salam singgah sini Zu Mal...suka dengar lagu ini....best...

    ReplyDelete
  4. mulanya ingat Haniz Suraya yang pelakon tu...rupanya Hanie je yer

    ReplyDelete
  5. Suka dengan lagu ni. Pada mulanya ingatkan amy mastura yang nyanyi..

    ReplyDelete
  6. ya best lagu ni...ingtkan amy mastura yg nynyu..sma lak suara kan..

    ReplyDelete
  7. suka lgu ni..comel jer liri n orgnya..suara pun mcm amy mastura..

    ReplyDelete
  8. Esok lagu nie akan trending kat memana hp rakyat Malaysia. Hehe ;)

    ReplyDelete
  9. Saya suka dia ni.. eh.. suka lagu dia.. :D

    ReplyDelete
  10. Aduss suka bangat dengar lagu ni masa driving pi keja:)
    Thumbs up!

    ReplyDelete
  11. Sllu je dgr lagu.ni..
    Mule2 tak suke jugak dgr...
    Tp dah ari2 dengar layankan jela
    Cume tak perasan plak.sore cm amy mastura

    ReplyDelete
  12. betul tu ayu. ingat cikfafa sorang ja perasan suara dia macam amy mastura. hehe

    ReplyDelete
  13. x perasan!!! sbb? sbb x pernah dgr suara dorang berdua hihih

    ReplyDelete