Booking.com
Booking.com

18 Oct 2014

HUJAN DAN TIDUR

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Petang nie hujan agak lebat di Perlis. Sampai sekarang masih hujan. Tapi dah reda sikit. 

Bila hujan camni, segala aktiviti luar anak-anak zumal terpaksa ditangguhkan. Biasa la kalau main hujan nanti demam macam zumal pula. Jadi mereka bermalas-malas kat rumah siap tidur lagi.





Kesian tengok anak-anak zumal nie. Zumal tengok kucing pun kesian tapi ada orang kat orang tak sihat pun dia tak kesian. Siap suruh kerja lagi. Mentang2 la awak besar kan. Zumal nie dah la mc banyak hari dah. Hari kerja pun doc bagi cuti tak kan hari cuti pun kena claim mc. Zumal nie kenderaan tak ada bumbung. Adil ke gitu. Alamak lari tajuk pula bila terima call tadi. Selamat berhujung minggu yer...

16 comments:

  1. semalam melaka ni hujan lebat. selalu jumaat malam jem gila. tp disebabkan hujan, lengang gila r jalan.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Hujan mmg paling sedap tidur.. semoga dipermudahkan ye Zumal.. :)

    ReplyDelete
  3. Sabau jer lah zumal =)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. sabar jela zumal
    mmg syok tido ni..

    ReplyDelete
  5. kalau ujan mmg malas nk kuar umah...temapt sis pun hujang lebat jam 3 ptg tadi

    ReplyDelete
  6. geram tengok kaler bulu dia... cantikkkk.....

    ReplyDelete
  7. Comel kucingnya. Apa nama dia?hihi

    ReplyDelete
  8. Namanya Net... Sebab dulu dia kecil dan kenit jew...

    ReplyDelete
  9. Ermmm..saya ada tetfikir samada haiwan boleh demam ke?
    Apa pendapat zumal?

    ReplyDelete
  10. Selalunya doc, kucing yang tak sihat badan dia sejuk maybe demam. Pengalaman zumal, kucing zumal ada yang kena sakit peparu...

    ReplyDelete