Booking.com

30 Oct 2014

DAH DAPAT BABY

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Alhamdulillah tengah hari tadi Teh selamat melahirkan 4 cahaya mata. Bertambah la ahli keluarga zumal. Kalau ikut perkiraan jumlah meow yang ada kini 15 ekor. Tapi disebabkan dua ekor yang menumpang dah berjaya keluar dari garis kemiskinan kini jumlah yang zumal bela hanya 13 ekor jew. Apapun pasti meriah rumah zumal tak perlu tunggu raya. Hehe...



27 comments:

  1. wahh..banyaknye kucing..memang meriah la kalau mcm tu

    ReplyDelete
  2. wahh..banyaknye kucing..memang meriah la kalau mcm tu

    ReplyDelete
  3. Comelnya anak-anak baru, meriah keluarga ramai.

    ReplyDelete
  4. meriah la lepas ni. tahniah.^^

    ReplyDelete
  5. 13 ekor? gulp. banyaknya.. saya 4 ekor pun dah x terlayan. hahaha...

    anyways, tahniah! ^^,

    ReplyDelete
  6. Hadoii...depa duk dalam ke luaq rumah?

    ReplyDelete
  7. cik teh dh melahirkn ya...bertamb rezki zumal.

    ReplyDelete
  8. Depa duk dalam rumah. Bila zumal dan tok tak ada di rumah barulah letak dorang kat sangkar luar rumah...

    ReplyDelete
  9. ni kalau mama ada sana, konfem mama keras berdiri.. takut betul mama dengan kucing ni zumal..

    ReplyDelete
  10. rindu nya nk bela kucing.... huhu

    ReplyDelete
  11. bla nk wat kenduri smbt org br ni? ;-)

    ReplyDelete
  12. Wahhh, ramainya.
    Murah rezeki zumal.

    ReplyDelete
  13. Tahniah zumal! hehe :D
    bertambah besar keluarga zumal :)

    ReplyDelete
  14. banyak kucing...tapi saya tak boleh..alah dengan bulu =)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Salam singgah sini Zu Mal...wahh
    ..ramainya kucing dalam jagaan Zu Mal...mesti meriah ni rumah Zu Mal....

    ReplyDelete
  16. erghhhhhh !!! comeyyyy sangat3333333..... !!! ai is jelessss tau zumal... sha suka kucennn....

    congrat zumal dah jadi atok!! huahua

    ReplyDelete
  17. bertambah lagi kucing zumal ye. banyak pahaala zumal bela kucing,

    ReplyDelete
  18. seronoknya...bertambah ahli keluarga

    ReplyDelete