Booking.com

17 Oct 2014

CERITERA SEMALAM

Teh juga terkejut 
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Sekitar jam 3.50 pagi tadi zumal sekeluarga (termasuk meow) dikejutkan dengan bunyi bising yang amat kuat betul-betul dihadapan pintu rumah. Zumal tak pasti gangguan apakah itu. Kalau kucing bergaduh pasti ada bunyi kucing tapi hanya bunyi berdentum-dentam sahaja. Misteri sangat tempat zumal nie. Dengar je bunyi zumal terus buka pintu tapi tiada sekarang makhluk hidup yang zumal kelihatan. Apa pun zumal risau tok yang rasa takut. Sebab dia dah terjaga masa tu. 

Pada zumal, perasaan takut terhadap perkara mistik tak ada masa tu kerana kebiasaannya bila gangguan dari makhluk halus zumal akan rasa meremang dan kehangatan sebagai petanda tapi pagi tadi semua petanda tu tidak ada. Sampai sekarang masih terfikir apa yang telah berlaku sebenarnya. Adakah alien mencari ku? Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri...

12 comments:

  1. misteri kisahnya ni sampai cikteh pun bersedia di pintu...kucing ni biasanya dpt melihat apa yg kita xnmpak...

    ReplyDelete
  2. Tetiba rasa seram bila akak cakap gitu...

    ReplyDelete
  3. haah la..pandai pula kucing berdiri depan tu yer...hmm...mau pulak Zumal check buka pintu..

    Kalau Nad...jangan harap nak buka dah...

    ReplyDelete
  4. Zumal berani pun sebab tak ada rasa seram masa kejadian tu ^_^

    ReplyDelete
  5. apekah itu? dah la semlm timm tgk seeker..bgus kucing zumal jadi guard depn pintu..actually klu bnda mistik xpa, klau orang..lgi bhya..huhu..

    ReplyDelete
  6. hahahaah k ni lawak..
    alien ye? xnak siasat ke zumal?kehkeh

    ReplyDelete
  7. Em, zumal masih siasat tapi semalam tido dengan nyenyaknya disebabkan demam. Hehe ^_^

    ReplyDelete
  8. alolo cian dia demam. dah baik lom? dah mkn ubt? :)
    soo arini bole la siasat kan? ;)

    ReplyDelete
  9. Hari nie zumal masih selsema agak kritikal. Hehe... Insha Allah zumal siasat malam nie.

    ReplyDelete
  10. eeee...b.eraninya bukak pintu..kalau sis JM duduk diam2 x gerak2

    ReplyDelete
  11. ish berani sgt bukak pintu. kalo sy ngintai ikut tingkap je. hehe

    ReplyDelete