22 Oct 2014

BAKAL TIMANG CAHAYA MATA LAGI

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Setelah menerima cucu beberapa minggu lalu kali ni Teh bakal menimang cahaya mata lagi. Sejak mengandung nie Teh makin garang. Anak-anaknya Kabu, Net dan Boboi sentiasa jadi mangsa tamparan meownya bila berselisih dengan Teh. Nasib la Teh tak garang dengan cucu-cucunya. 

22 comments:

  1. wah, tak sabarnyaaaaa nak tengok >.<

    kucing2 saya kecil2 lagi. hehehe

    ReplyDelete
  2. Salam singgah petang Zu Mal...wahh...bertambah lagi anak buah ni nampaknya...pasti comel macam emaknya...

    ReplyDelete
  3. bestnye....Teh ni warna dia sebijik mcm kucing saya, Mika...tp Mika dah xde, kalau tak saya pon mesti dapat cucu dah hehehe

    ReplyDelete
  4. wah.. mesti comel anak2 nya nt :)

    ReplyDelete
  5. semakin ramai semakin meriah, gitu... hehehe

    ReplyDelete
  6. hahaha. meriah lah rumah zumal lepas ni

    ReplyDelete
  7. Ala comelnye Teh.. Mood tengah tak baik tu..

    ReplyDelete
  8. wahhhh.. tahniah... moga anak2 teh sihat... ^_^V

    ReplyDelete
  9. untunglaa... bertambah cucucicit zumal...

    ReplyDelete
  10. seperti kucing yang di rumah saya :)

    ReplyDelete
  11. semakin meriah la rumah zumal pasni ek...

    ReplyDelete
  12. Amboiiii Teh.
    Dah bercucu masih pregnant xD

    ReplyDelete