Booking.com
Booking.com

28 Oct 2014

ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Alhamdulillah hari ini zumal rasa sedikit sihat untuk kembali bertugas. Syukur sampai je di ofis ada ketenangan. Moga tak macam selalu. Bila tak lihat muka-muka tertentu tiada la sangat tekanan. Zumal faham siapa zumal dan faham siapa dia. Cukuplah mencari kesalahan orang jika masih tak mampu lihat kekhilafan dalam diri sendiri. Cukuplah menilai kerja orang lain lebih afdal fokus kepada tugas masing-masing yang menjadi tanggungjawab 'tuan'. Jangan pula luluhkan semangat zumal untuk mulakan minggu ini dengan lebih sempurna. Apa pun zumal sentiasa lakukan apa yang ditugaskan dalam 'working hour'. Petang nie zumal nak tumpukan kepada persiapan kelengkapan bencana pula. Moga segala urusan mencapai tahap kepuasan 'tuan'. 
Fokus merekod data 

14 comments:

  1. uish...takut juga tengok muka zumal serius...

    ReplyDelete
  2. susah gak kerja dgn 'tuan' camtu ... sabar aje lah kan ...

    ReplyDelete
  3. Slmt bekerja dgn berdedikasi Zumal.. :) :)

    ReplyDelete
  4. saya doakan semoga Zumal dapa menjalankan tugas dengan baik. Orang yang baik macam Zumal... Insha Allah... akan akan sentiasa permudahkan jalan hidup Zumal.

    ReplyDelete
  5. Ehh..muka Zumal sebijik my fren masa medic UKM dulu. Nama dia Zailani.

    ReplyDelete
  6. alhamdulilah.. bykkan bsabar ye zumal :)

    ReplyDelete
  7. wajah zumal yg serius mesti tugasannya sgt serius ni...

    ReplyDelete
  8. Serius..mesti kerja yang serius ni =)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Selamat mnjalankn tugas zumalll
    Xmo siyes2 sgt tuuu...
    kurang sikit ye dak tekanan bile takde wajah2 yg mnyakitkan hati

    ReplyDelete
  10. fokus pun sempat lagi selfie. hehe

    ReplyDelete
  11. sabar ye itulah liku2 dalam alam pekerjaan yg perlu kita tempuhi...klau ada org yg mcm 'tuan' tu mmg x selesa sgt..mcm2 perasaan ada kan

    ReplyDelete