21 Sep 2014

LIEBSTER AWARD PART 11

Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu semua. Rasa sayu je hari nie sebab esok dah Isnin lagi. Ahh... Bila zumal akan bebas dari semua ini. Teringin jadi blogger sepenuh masa. Hehe. 

Hari nie zumal nak bayar hutang Liebster Award dari Diana. Nak tahu Diana mana, cer klik SINI. Sure kenal kan...

Tanpa membuang masa jom zumal bawak korang ke sesi soal jawab a.k.a soal siasat.

1.Orang Yang Anda Paling Sayangi
Arwah tok wan. Kerana beliau la menjaga zumal sejak kecil.

2.Fesyen Pakaian Yang Anda Minati
Zumal suka fesyen Wak Doyok. Mesti semua kenal kan. Sekarang terminat fesyen jubah Hafiz Hamidun pulak.

3.Negara Yang Ingin Anda Lawati
Negara Jepun

4.Gambaran Tentang Blog Anda
Blog zumal cuma blog personal jew. Tema hitam dan merah. Bukan gothic yer. 

5.Permainan Yang Anda Minati
Zumal nie main macam2. Tapi bukan sukan la. Hehe.

6.Kereta Idaman Anda
Chevy Camaro dan Ford Mustang. Sekadar idaman je la...

7.Jenama HP Pertama Anda
Nokia 3310

8.Blog Yang Paling Anda Suka Terjah
Zumal terjah blog yang pemiliknya suka terjah blog zumal. Boleh gitu ^_^

9.Makanan Kegemaran Anda
Nasi Goreng dan Spaghetti

10.Sukan Kegemaran Anda
Berbasikal macam Le Tour De Langkawi tu

11.Bunga Kesukaan Anda
Bunga raya yang berlapis-lapis tu

8 comments:

  1. Wahh jubah style tu Hafiz Hamidun pakai.. tapi mahal2 kan? ;(

    ReplyDelete
  2. zumal amat sayangkan Allahyarham tokwan ya..mmg cucu yg sanat mengenang budi n jasa..alfatihah

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Zu Mal sudi jawab soalan Diana...hehe...

    ReplyDelete
  4. wak doyok? gayanya cmne ekk?hehe.. ehh Hafiz Hamidun.. pakwe nadyya tuu..kehkeh.. ;p

    ReplyDelete
  5. banyak soalan tanya pasal tempat yang paling nak pergi kan. harap2 termakbul la kalo jwb banyak kali :)
    budak pon nk g jepun gak. huhu

    ReplyDelete
  6. semoga impian yg belum tercapai tu tertunai suatu hari nnt,,

    Pahala Vs Dosa: Antara Liat dan mudah

    ReplyDelete
  7. Saya pun suka berbasikal.. tp dah lama tak berpeluang nak berbasikal...

    ReplyDelete
  8. sis JM pun sama..jika org tu suka terjah blog jita..sis pun akan buat kunjngan balas..wujud kemseraan di situ cuma x boleh terjah hari2 kerana kekadangan kerja dan masa :-)

    ReplyDelete