Booking.com

19 Sep 2014

BERKEBUN DI OFIS

Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia dan Salam 1 Dunia buat semua. Pagi tadi di ofis zumal kami adakan gotong-royong untuk membersih dan menanam semula landskap di ofis zumal. Walaupun zumal tidak sihat pada hari ini tapi kerana adanya gotong-royong zumal tetap pergi ke ofis. Eksited nak bergotong-royong la kononnya.

Kebetulan pada hari, pokok bongsai yang kami order turut sampai. Memang salute kat pak cik- pak cik yang melakukan kerja penanaman pokok tu. Zumal rasa zumal pun tak mampu nak buat. Terbaik la pak cik.


Zumal pagi tadi betul-betul bermandikan peluh. Penat terasa sampai sekarang. Tujuan utama kami bergotong-royong kerana pokok-pokok bunga yang ada tidak terurus sempurna. Jadi bila buat kerja ramai-ramai nie idea pun banyak jadi terhasil la mini landskap baru.
Operasi tanam semula 

Masing-masing tekun 

Siap pun 

Sudut Paling Kreatif
Bila dah buat kerja nie teringat pula kat rumah. Rasa macam nak kembalikan kehijauan seperti masa arwah tok wan ada. Tok wan memang suka pokok-pokok nie. Insha Allah ada rezeki lebih zumal nak aplikasi di rumah. Selamat malam semua.

17 comments:

  1. cantikk. kemas je. sedap sikit mata memandangkan?

    ReplyDelete
  2. Zumal. zumal taknak try renovate blog ke? kasi ceria sikit. hihi

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan singgah pagi Jumaat Zu Mal....cantiknya kawasan ofis Zu Mal....Diana tag Zu Mal tau...jemput singgah yer...

    http://mardiahdiana.blogspot.in/2014/09/liebster-award-tagged-by-bbwana.html

    ReplyDelete
  4. salam jumaat cantik lanskap baru ofis zumal...

    ReplyDelete
  5. sejuk la mata memandang kalau ada mini taman.. bonsai pun lawa

    ReplyDelete
  6. betul tu,kalau di kelilingi tumbuhan hijau,rasa kedamaian tu...salam jumaat zumal

    ReplyDelete
  7. Salam Jumaat.. sejuk mata memandang supaya kerja nanti kurang sikit stress.. hehe

    jemput singgah http://sweetmom83.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wah, komitednye Zumal... Hiaskan kat sekolah Cikna sekali boleh.....;-)

    ReplyDelete
  9. Salam perkenalan..cantik dan kemas...suka tengok...

    Btw..saya ada tag awak untuk LIEBSTER AWARD..jom join..

    http://www.akuseorangsu.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html

    ReplyDelete
  10. cantiknyaaa... rajin plak tuh.. kalau kita memang mak yang buat.. haha

    ReplyDelete
  11. cantiknyaaa... rajin plak tuh.. kalau kita memang mak yang buat.. haha

    ReplyDelete
  12. Wahh.. bagusnya.. menyegarkan alam sekitar tu.. menyihatkan.. :)

    ReplyDelete
  13. Opis berwajah baru dan baru napak ceria. Bila opis dh cantik nampak segar mesti rasa seronok nk bekerja kan, rasa x sabar nk g opis hari2 tul x heee

    ReplyDelete
  14. seronok tengok sudut paling krestif tu :)

    ReplyDelete