Booking.com

16 Sep 2014

Bakal Ibu Muda

Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia dan Salam 1 Dunia buat semua. Kepada yang sedang tunggu senarai peserta segmen zumal tu zumal tangguhkan dulu taw. Tak sempat menaip lagi. Sorry. 

Petang ni zumal tengok si Kabu nie semakin bulat jew. Rasanya Kabu dah berisi. Buat pengetahuan korang Kabu belum pernah ada anak lagi. Nie kali pertama la kiranya. Zumal tengok Kabu nie asyik pusing ke sana ke sini dalam rumah. Orang selalu kata macam kucing nak beranak. 

Kabu asyik merenget kat zumal. Zumal tak tau la macam mana tolong Kabu. Kesian kat Kabu tu. 


Selamat berehat kepada semua yer. Selamat Hari Malaysia. 

11 comments:

  1. laaa cian Kabu.. die risau tuu.. hehe
    Selamat hari malaysia Zumal ^_^

    ReplyDelete
  2. Agaknya la tu Nadyya. Bila due pun tak tahu la.
    W'salam Etuza, zumal dah follow back ^_^

    ReplyDelete
  3. keciknya badan kabu ni. tak sangka nk jadi ibu dah nnti :D

    ReplyDelete
  4. firstime nak jadi mama... tuuyg jadi gelisah sgt.. kalo Nadyya ponn bperasaan gituu..hehe

    ReplyDelete
  5. Mazni, Kabu pandai cover perut masa nak bergambar tak macam tuan dia.Keh keh keh
    Nadyya, sekarang pun Kabu termenung jew...

    ReplyDelete
  6. kucing adik sha nampak berisi tapi tak beranak2 kekdahnya...

    heee ~ muram je muka si kabu ni :P

    ReplyDelete
  7. Kabu tu, asyik kacau zumal tido jer semalam. Apa yang dia nak pun tak tahu. Asyik merengek jew...

    ReplyDelete
  8. Ingatkan siapalah ibu muda yg d maksudkan, dh berapa bulan tu bunting, dpt cari x siapa yg bertanggungjawab hihihihi

    ReplyDelete