Booking.com

23 Aug 2014

DI SINI MENUMPANG KASIH

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua. Sedih. Pilu. Itulah yang boleh digambarkan perasaannya. Di sinilah dia menumpang kasih. Menumpang teduh. Sejak sebelum Ramadhan lagi dia ditinggalkan sendirian. Melihat rumah yang dulu menjadi rumahnya kini kosong dan berkunci.

Nasib la rumah zumal hanya selang sebuah dari rumahnya. Kini di sini dia berteduh, makan dan minum bersama kucing-kucing zumal kerana tuannya berpindah ke tempat lain. Kucingnya banyak tapi yang seekor ni saja yang ditinggalkan. Apalah salah si kucing yang dinamakan Squirrel oleh tuannya ini. 

Squirrel ni nampak garang kan?
Kalau korang nak tau, Squirrel ni la ayah kepada beberapa kucing zumal. Hehe. Tak pe la zumal bela pun. Boleh erat silaturrahim mereka sekeluarga. Boleh gitu. 

Kepada semua marilah menyumbang dengan klik link di bawah ini.



9 comments:

  1. kak selalu isi tabung zumal...oklh tu kan..

    ReplyDelete
  2. cantik bulu dia...kucing cp warna putih semua :)

    ReplyDelete
  3. Bagus bela kucing.. Membawa rezeki..

    ReplyDelete
  4. haha. comel jee. takpe lah zumal. murah rezeki. hehe

    ReplyDelete
  5. nasib baek ada zumal tlong jga dia..huhu..salute bro!

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu Zu Mal...comel kucing tu...

    ReplyDelete