29 Aug 2014

DI SINI LAHIRNYA SEBUAH CINTA : RAPTAI PENUH PERBARISAN KEMERDEKAAN KE 57 PERINGKAT NEGERI PERLIS

Assalamualaikum, Salam Merdeka, Salam 1 Malaysia dan Salam 1 Dunia buat semua. Alhamdulillah selesai juga raptai untuk perbarisan kemerdekaan pada pagi tadi. Esok dapat la zumal dan rakan2 berehat 1 hari sebelum hari sebenar perbarisan. Pagi tadi cuaca agak baik dan perbarisan berjalan lancar. 

Pagi tadi kontigen JKM dah ramai anggota. Jadi adik2 zumal yang selalu ikut perbarisan bersama zumal tak la kena 'usik' dengan penonton 'nakal' macam sebelum ni. Penonton ni hilang terus patriotik bila nampak aweks kawad yer. Sebelum nie zumal jadi ketua kontigen rasa geram gak kat mereka yang nakal tu kerana kontigen zumal hilang fokus nak berkawad tau. Hari nie ramai abam2 JKM join diam pulak u all yer. Hehe sori sebab berleter sikit. 

Kiri sekali En. Syaffrey ketua kontigen kami 

Dah nak gerak nie 

Boleh jadi model JKM nie 

Kontigen paling banyak bendera 

ATM menanti masa untuk pertunjukan 

Masa ni perbarisan dah tamat dorang tunggu zumal untuk taklimat

5 comments:

  1. hmm..kalau abah ada kat sana pun pasti hilang fokus tgok awek2 yg cun tu...hehehhee

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah pagi Zu Mal...bestnyer dapat join dlm perbarisan...semangat kemerdekaan tu yg penting....

    ReplyDelete
  3. Salam kemerdekaan ke-57. Semoga kecintaan kita pada negera Malaysia tetap bersemi dalam jiwa.

    ReplyDelete
  4. All the best utk hari merdeka nanti.. :)

    ReplyDelete