5 Aug 2014

CPUV NUFFNANG #15 AIR ASIA GO - KOREA SALE

Assalamualaikum dan Salam Syawal buat semua. Ada peminat KPOP tak kat sini? Sure la ada. Zumal tahu ramai yang minat KPOP tu. Para pengikut game show Running Man pun sure ramai. Kepada korang tu ada tak minat nak berkunjung ke Korea Selatan? Bagi yang dah berkunjung tu masa nie ada peluang untuk korang pergi lagi k. Ko dah kenapa zumal? Untuk maklumat kini Air Asia Go tengah buat sale untuk ke Korea yer. 
Bagi yang berminat tu jom la klik pada iklan yang menari kat blog zumal nie. Book sekarang sementara promosi masih berjalan. Maybe korang dapat promosi baik. Ke Korea ke kita? Jom la...

Thanks untuk Nuffnang kerana beri CPUV baru ini. Air Asia pun dah kali kedua hadir kat blog nie. Thanks semangat. Kepada rakan2 thanks so much for support me...

21 comments:

  1. Wah bestnya . Nie salah seorang peminat runningman datang . hehehe

    ReplyDelete
  2. kebetulan buka blog zumal ada lak iklan air asia ... klik sudah .

    ReplyDelete
  3. tahniahhh abang zumal.. jom kite fly ke korea.. hehe

    ReplyDelete
  4. Tahniah~Hehe..Sama lah kitaaa ^^, klik Mayfair kat sini ;-)

    ReplyDelete
  5. tahniah2 :)

    jom jom pi korea! hehe

    ReplyDelete
  6. Tahniah ..Tak nampak lg ..KLIK B.Liv jer dulu ..

    ReplyDelete
  7. Invest Smart jugakk untuk Zumal

    ReplyDelete
  8. untung betol tu.. mama lemau lah cpuv sekarang, agaknya kurang berblog..

    ReplyDelete
  9. Wah, ke koea ke kita? hehehe..klik2 sana sini :) tahniah:)

    ReplyDelete
  10. Murah rezeki Zumal... Alhamdulillah.
    Sekarang ni Nuffnang mcm dah menjauuhhh jer...huhu

    ReplyDelete
  11. Tahniah :) boleh p korea pasni.

    ReplyDelete
  12. Aww.. nak pergi tapi tak berkesempatan lagi.. ^^" Mungkin dalam 10 tahun akan datang xD

    ReplyDelete
  13. Bila kita nak pergi sesama ni? hehe

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah rezeki... tahniah Zumal.. :)

    ReplyDelete