8 Jul 2014

Segmen Salam Aidilfitri Bersama Irrayyan.com



Assalamualaikum dan Salam Ramadhan buat semua. Lebaran dah hampir jadi kita mesti sibuk dengan persiapan macam2 kan... Di samping kesibukan tu segmen yang dibawa oleh Irrayyan.com berjaya menambat hati zumal untuk join. Peserta segmen akan menerima kad raya dari Irrayyan.com. Mengembalikan nostalgia tu. Bagi yang nak kad raya dari Irrayyan.com klik la pada banner comel kat atas tu yer.

Bagi korang yang terlepas Segmen Jom Meriahkan Aidilfitri Part 1 nantikan kemunculan segmen part 2 pula yer.... Wassalam....

15 comments:

  1. selamat bersegmen..anis pon join :)

    ReplyDelete

  2. Terima kasih sudi join dan memeriahkan segmen | Salam Aidilfitri bersama irrayyan.com ^_^

    ReplyDelete
  3. Kite pon join ...selamat menerima kad raye drpd kak irriyan ..hehe

    ReplyDelete
  4. asslmkm.. selamat bersegmen.. :)

    ReplyDelete
  5. Selamat bersegmen Zumal ..Lya pon join jugak ..

    ReplyDelete
  6. Wah wah wah ada pART 2 ..hehehe BESTNYER ..Join join ..

    ReplyDelete
  7. selamat bersegmen.. hehehe kumpul kad raya byak byak

    ReplyDelete
  8. hai zumal.
    singgah juga wlaupun segmen dah habis.
    Salam ramadhan

    ReplyDelete
  9. Banyak segmen dan GA sempena raya ni kan :)

    ReplyDelete
  10. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/07/segmen-salam-aidilfitri-bersama.html

    ReplyDelete