8 Jul 2014

MUNGKIN KES CULIK

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan buat semua. Hingga kini dah lebih 48 jam Pok hilang. Entah mana hilang kucing kesayangan zumal tu? Merajuk atau diculik? Sedih zumal rasa. Tok lebih lagi la sebab kucing2 zumal memang nampak tok 24 jam. Kabu pun semakin pelik sejak Pok hilang. Tengok la Kabu tidur sebelah bungkusan pasir yang ada gambar kucing tu. Maybe sebab sunyi dan rindu pada Pok agaknya...

Kalau la Pok diculik moga Allah buka pintu hati penculik tu agar lepaskan Pok pulang. Kalau Pok merajuk, pulang la Pok, abang tak nak marah dah. Abang janji k. Sabar la Kabu, moga Pok pulang juga nanti... Sunyi rumah nie tanpa Pok sebab Pok la yang paling bising kalau di rumah. Rindunya... Pok, pulanglah... 

6 comments:

  1. acu nyanyi lagu aishah 'pulanglah' mesti pok akan pulang raya nnt ;-)

    ReplyDelete
  2. alolo...kesiannya dia..harap pok akan pulang nanti

    ReplyDelete
  3. tak jumpa lg? sabar ye zumal..

    ReplyDelete
  4. Alahai.. Siannya.. Harap2 la dia akn blik ye.. Dulu kucing sy pnh hilang 2bln.. Pastu dia blik..

    ReplyDelete
  5. Kena culiklah rasanya... mmg slalu jadi mcm tu kat kucing2 saya dulu.. bela2 dari kecil tiba2 hilang je hmmm...

    ReplyDelete
  6. Huhu.. macam Spongebob cari Gary.. (eh apa kaitan..err)

    ReplyDelete