Booking.com

1 Jul 2014

BAWAH MEJA PUN JADI

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan buat semua. Agak kekurangan entri kat blog sejak Ramadhan ini. Bukan kerana terlalu sibuk tapi kekeringan idea yang amat sangat. 

Bawah meja pun jadi. Korang rasa apa? Bukan seperti yang korang anggap tu. Bukan pasal orang ponteng puasa atau lakukan sesuatu yang tak baik k. Ini semua pasal kucing zumal. Degil. Kita dah bagi kotak dia tak nak, sangkar pun dia tak nak. Akhirnya merempat di bawah meja. Anak kucing mungkin tak boleh fikir sendiri tapi emaknya yang degil tu. Kesian juga bila hari sejuk macam hari nie anak-anak kucing berkeliaran mencari tempat berlindung. Tapi apa kan daya, bila zumal ubah nanti Teh ubah semula kat tempat tu. Dah feveret dia agaknya. Hehe.
Alhamdulillah dah tiga hari kita berpuasa yer. Hari ni baru zumal nak pergi bazar Ramadhan. Jom. Tata titi tutu :)

13 comments:

  1. Ala comel nya duduk bawah meja . Tapi sayangnya Nik takut kucing . Hehehe

    ReplyDelete
  2. Itulah perangai kucing ni. geramm syaaa. hahaa

    ReplyDelete
  3. Suka la tu merempat kat bawah meja tu ..malu kot Zumal hehhee .

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum zumal...comel jer anak beranak ni...:)

    ReplyDelete
  5. kebanyakan kucing semua perangai macam tu...suka cari pot sendiri

    ReplyDelete
  6. mungkin dya lagi selesa kat situ..:)

    ReplyDelete
  7. port dia dah tuh. tu yg mls nak tukar tmpt laen.

    ReplyDelete
  8. Kucing suke duduk di tempat yg dia selesa.. kalau ada sangkar mmg tak nak nyer..

    ReplyDelete
  9. asalkan selesa walaupun bwh meja..hehehe

    ReplyDelete
  10. comel2 kucing zumal.. kucing ni suka tmpat sejuk sbb cuaca panas. memang kucing suka tidor atas lantai marmar

    ReplyDelete
  11. alololo! comelnyaaa hehe. mungkin lebih sejuk kot kalau bawah meja. selamat berpuasa abang zumal :D

    ReplyDelete