6 Jul 2014

24 Jam Hilang

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan buat semua. Semalam pada masa ini la Pok merajuk dengan zumal. Dia keluar rumah dan sampai sekarang tak balik. Terkilan gak zumal marah dia sebab duk kacau zumal prepare bahan nak buat cookies. Nakal sangat. Mana la Pok hilang. Balik la Pok, tok dah nak nangis tu... 

11 comments:

  1. sekejap lagi baliklah tu...pok sdg intai tikus dicelah alang kot...wah zumal pun buat cookies raya...rajin zumal...

    ReplyDelete
  2. dia pi tangkap tikus ler tu...hehe

    ReplyDelete
  3. pandai dia main merajuk2 nih.. hahaha

    ReplyDelete
  4. Ni mesti zumal xpenah marah dia
    Sekali marah terus merajuk..
    Cepat balik pok

    ReplyDelete
  5. selalunya kucing tau cari jln pulang ... lapar , balik lah dia .

    ReplyDelete
  6. adik husna punya kucing, hari buat roti jala tu memang seharian dya tak masuk rumah main blakang umah, mcm taw2 je kami tgh sibuk nak siapkan makanan kat org ramai.. kalau tak sbelum ni awal je dah balik mntak makan..;D

    ReplyDelete
  7. Huhu.. teringat kat kucing yang hilang 3 tahun lalu..

    ReplyDelete