15 Jun 2014

Zombie Kini Menghantui Dunia

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua. Hari nie zumal nak ajak korang meneroka dan mengenali zombie...

1) Zombie di Venice
Klik untuk review zombie walk
2) Zombie Kampung Pisang
3) KL Zombie
4) Zombie Kilang Biskut
5) Zombie Piala Dunia
Klik untuk artikel berkaitan
Semoga terhibur. Selamat berhujung minggu...

12 comments:

  1. yg last sekali tu zombie legend...

    ReplyDelete
  2. yg terbaru zombie bola la.. hehe...

    ReplyDelete
  3. la ni ramai jadi zombie piala dunia ya...

    ReplyDelete
  4. Hahahahaha.. ingat lagi dulu kawan saya ada kata.. kalau zombie masuk sekolah, semua orang akan lari kecuali Yun Sing.. zombie mai buka kepala Yun Sing dan.. rupa-rupanya takde otak.. xD Lawak o sebab tu kalau dengar zombie tu memang lawak xD

    ReplyDelete
  5. kampung pisang yg paling gerun

    ReplyDelete
  6. Lain macam je kawan Yun Sing cakapkan tu :)

    ReplyDelete
  7. dah jadi trend pula zombie ni...feymes..

    Entri terkini MINDAKABUR : Berangan Nak Jadi Perisik

    ReplyDelete
  8. Mmg ramai yg akan jadi zombie bila piala dunia ni hehee.. :D

    ReplyDelete
  9. zombie kt opis pn ada (yg tgk bola) hahahaha

    ReplyDelete
  10. hahaha.. lawak la tgk zombie ni

    ReplyDelete