12 Jun 2014

Yang Dinantikan Telah Tiba

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua... Kalau tengok pada tajuk kat atas korang rasa apa yang tiba yer? 1 Mei hari tu zumal ada sertai Giveaway Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga anjuran mialiana.com dan ditaja oleh OceanLife2u.com yang bestnyer zumal salah sorang pemenangnya.
Alhamdulillah hari nie hadiah giveaway tu dah sampai. Dengan itu bermulalah Fasa kedua giveaway di mana para pemenang Fasa pertama perlu meneruskan misi seterusnya. Nantikan entri mengenai misi tersebut di blog zumal.

Mesti korang nak tahu apa hadiah yang zumal dapat yer. Jom tengok gambar ni.
Possing Bersama Ephyra 
Inilah hadiah yang zumal nantikan iaitu sekotak Ephyra dan T-shirt Eksklusif Ephyra.

Malam ini zumal nak mula amalkan Ephyra semoga dapat mengurangkan berat badan dan menghilangkan jerawat serta kulit berminyak. Selain tu zumal dengar Ephyra boleh berikan kita bertenaga tu yang best tu sebab zumal nie kerja yang guna tenaga yang banyak. Moga Ephyra dapat memberi perubahan positif kepada zumal. Insha Allah.


9 comments:

  1. tahniah ye...
    selamat ber'ephyra'...

    ReplyDelete
  2. omomo..zumal join rupanya contest tu..gud luck! makin hensem la dia lepas ni hah! hehe..

    ReplyDelete
  3. wah pasni semakin berseri-seri la zumal..=) gudluck k

    ReplyDelete
  4. Dh dpt jugak ye...slmt berephyra jugak...kemain dh berselfie..

    ReplyDelete
  5. Semakin kembang dengan puji-pujian tu :))

    ReplyDelete
  6. Tahniah Zumal... semoga terus berjaya.. :)

    ReplyDelete