Booking.com
Booking.com

19 Jun 2014

Tinggal Kenangan

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua... Biasanya setiap petang zumal bermain dengan mereka. Sekarang terasa amat sunyi bila yang disayang tu telah pergi. Sedih sangat. Petang zumal pun sayu dan sunyi sahaja.

Setelah tiga ekor kucing zumal pergi buat selama-lamanya, kucing yang tinggal pun tak lagi seceria dulu. Zumal amat terkesan dengan pemergiaan Cheeto dan Kajol kerana mereka amat akrab dengan zumal. Macam Beah pula dia tidak selalu ada di rumah. Tapi zumal turut rasa sedih atas kehilangannya. Sedih dan pedih. Tok lebih lagi merasa kerana saban hari tok bersama dengan kucing-kucing kesayangannya...

Kekadang kami tersasul memanggil nama mereka yang tiada. Kenangan bersama mereka terus kekal disanubari ini...

Cheeto

Kajol 


20 comments:

  1. dua2 ekor nie comel.. urmm sabar ye zumal..

    ReplyDelete
  2. Comelnya due2.. hm? kucing sakit ke?

    ReplyDelete
  3. :( Kalo sy pun mesti sedih.. Lepas ni nak sambung belajar, pastu kena bg kat org lain jagakan si Fiona ni (kucing yg sy bela)Hari ni last day dgn dia T.T

    ReplyDelete
  4. Doktor haiwan cakap kena penyakit hawar. Sekor lagi kat umah tu tak berapa sihat :(

    ReplyDelete
  5. eh! tu ari bukan dah takde ke ?

    ReplyDelete
  6. Mmg sedih bila teringat2 mcm tu.. sabarlah Zumal..

    ReplyDelete
  7. kucing nama kajol tuu..xtahannnn..hahahahaha...saja singgah maiiiiii

    ReplyDelete
  8. comel2 kucingnya mmg sedih kehilangan yg disayangi...

    ReplyDelete
  9. Kenangan terindah pasti tak mudah nak dilupakan Zumal ..Sabar byk2 tau ..

    ReplyDelete
  10. Salam takziah.... Comel kucing2 tu...

    ReplyDelete
  11. Terima kasih semua... Hari tu ada 6 ekor tolak yang pergi 3 jadi tinggal 3 ekor kemudian bertambah 2 anak baru dah jadi 5 ^_^

    ReplyDelete
  12. comel! bersih. alahaii, sabarlah abang. ehhh! memang penyayang kucing orangnya ni, hehe.. ^__^

    ReplyDelete
  13. kenapa? tp kucing kalau adik beradik dia dah takde.. dia mst ikut sekali.. Fiza pun pernah pengalaman kucing mati adik beradik lain ikut jugak..

    ReplyDelete
  14. Alahai... Comelnya, sabar zumal ye..orang sayangkan kucing memang terasa apatah lagi anda berdua sangat rapat

    ReplyDelete
  15. Saya geli dengan kucing. Tapi suka tengok yang comel2 macam kucing zumal.Sabar ye.Mendalam betul sayang Zumal pada sicomel2 tu..

    ReplyDelete
  16. Comelnya.. :/ Kenapa dan bagaimana boleh.. :(

    ReplyDelete
  17. Doctor haiwan cakap mereka kena penyakit hawar...

    ReplyDelete
  18. Alaaa comelnye..kesian..tatau camana nak hadapi situasi camni...dah 5 tahun bela hemo2 dan hemi2..alhamdullillah dua2 masih sihat..cuma risau kalau bjalan laaame sgt xblk..


    Anak Anda Picky Eaters?

    ReplyDelete