Booking.com

17 Jun 2014

Sampai Terputus Tangan

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua... Semasa awal penglibatan zumal dalam dunia blog nie zumal ada buat mini giveaway. Ingat tak? Ala yang hadiah pendrive minion tu... Boleh tengok kat sini.

Masa beli hadiah tu zumal pun beli pendrive minion tu untuk zumal. Malangnya kini minion zumal tu dah terputus tangannya. Kesian kat minion tu. Dah tak berapa nak comel sangat dah. 
Zumal rasa serik beli pendrive macam tu... Harga mahal tapi agak susah nak buka. Pendrive tu agak ketat dari pendrive biasa... Moga korang yang teringin beli pendrive karakter kartun camtu boleh pertimbangkan betul-betul yer... Wassalam...

15 comments:

  1. baik beli yang bias-biasa je zumal...

    ReplyDelete
  2. Hahaha kesiannyer dia ..Lya mmg tak suka beli PD yang cam gini la Zumal ..Lya beli yang biasa2 jer ..Tak suka la kalau cam gini2 nanti anak2 buat mainan hahaha ..

    ReplyDelete
  3. Hehe... Itulah kena beli yang biasa nampaknya :)

    ReplyDelete
  4. comel memang comel, harga pun comel. heheh tapi senang kriot. baik guna yang biasa jelah abang.;)

    ReplyDelete
  5. Lain kali abang yang biase la dik... Segan lak kawan2 ofis duk tegur pasal pendrive. Hehe :))

    ReplyDelete
  6. hohoho comel memang comel tapi menyusahkan sikit :3

    ReplyDelete
  7. comei...sedihnya dah kurang sikit...takpe2...apa2pon terima kasih berkongsi...saya memang takde lagi sebab ada biasa2 je...tu pun orang kasi...^_^

    ReplyDelete
  8. ketat nak buka sampai tercabut tangan.. jenis2 getah mcm nie mmg liat sikit nak cabut..

    ReplyDelete
  9. dulu saya ada beli pendrive sony, khabarnya masa tu pendrive tu kalis air.. so, saya jadikan macam keychain sbb kecik je pendrive tu.. mungkin ganas sangat saya buat dengan kunci tu, pendrive tu rosak..

    ReplyDelete
  10. Hehe zumal selalunya tak sempat pendrive nak rosak pasti hilang...

    ReplyDelete
  11. nina jrang beli ada kartun2 ni. skrg pula dh ada hard disk. huhu. xlayan dh pendrive

    ReplyDelete
  12. Adehh.. tercabut pulak tangan dia.. :(

    ReplyDelete