20 Jun 2014

Rezeki Jumaat

Assalamualaikum, Salam Jumaat dan Salam 1 Dunia buat semua. Pagi nie zumal tak berapa sihat. Sakit perut dari semalam sampai hari ni. Maybe sebab makan nasi lemak semalam yang agak pedas. Atau pun sebab dah lama tak makan makanan berat memalam camtu. 
Nampak tu? Nasib baik datang kerja dapat lak coklat Toblerone nie. Anak kepada Kak Rani rakan sekerja zumal buat kenduri kerana dapat gaji pertamanya sebagai guru. Kenapa Toblerone? Sebabnya anak Kak Rani bertugas di Langkawi, kalau kat Langkawi coklat la yang glamour. Alhamdulillah rezeki pagi Jumaat nie. Moga murah rezeki buat anak akak kita tu. Insha Allah...

Istimewa dari zumal
1) Result terkini Piala Dunia
2) Menang RM25,000 untuk shopping

12 comments:

  1. wah..nak jugak tobelerone..rindu toblerone..nk y putih punya..hehe..

    ReplyDelete
  2. perghhh,, teringat dulu ada orang bagi,, :)

    ReplyDelete
  3. Tak pernah makan lagi coklat ni.. :)

    ReplyDelete
  4. smoga cepat sumbuh..
    rezeki tu.. hehe

    ReplyDelete
  5. Best ni... semoga cepat sembuh ye.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  6. Sukenyeee..Coklat Toblerone sedap sangat!!

    ReplyDelete
  7. manis manis, bau lembut. sukaaa :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah , allah beri rezeki .

    ReplyDelete
  9. senang la Zumal nak dpt stok coklat lepas nie.. hehe...

    ReplyDelete