Booking.com
Booking.com

13 Jun 2014

Pok dan Kabu Dah Dapat Adik

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua... Kini Teh melahirkan dia ekor anak baru. Alhamdulillah dah kembali meriah la rumah zumal. 
Kini Pok dan Kabu dah dapat adik. Nanti dapat la mereka bermain bersama-sama. Zumal seronok tengok mereka berkejar-kejaran ke sana ke sini. Moga cepat besar yer kitty-kitty...
Seperti kebiasaan bila Teh dah melahirkan anak zumal akan tempatkan dalam sangkar tapi pada kebiasaannya juga Teh akan sibuk nak mengubah anak-anak dia tu. Zumal geram sangat dengan Teh nie. Kita sediakan tempat sebab tak nak anaknya sakit atau dihurungi semut. Tak larat dah larang Teh. Biar je la cuma kena lebihkan pengawasan je la. Teh pilih tempatkan anaknya bawah meja kerja zumal. Moga selamat. Wassalam...

6 comments:

  1. comelnya kucing2 tu zumal minat kucing ya bagus tu murah rezki.

    ReplyDelete
  2. dah bg nama ke kat anak kucing ni?

    ReplyDelete
  3. tahniah teh , pok dan kabu dapat ahli keluarga baru.. hihi..

    ReplyDelete