Booking.com
Booking.com

23 Jun 2014

Dengar Guruh Di Langit Air Di Tempayan Dicurahkan

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia... Kemain tajuknya kan... Itulah yang selalu terjadi pada diri zumal yang terlalu mudah percaya sesuatu. Bila dah dah percaya sangat sesuatu tu nak dapat zumal pun tak prepare apa2 untuk backup tapi malangnya sesuatu yang diharapkan tu tak kunjung tiba atau belum berkunjung tiba. Apa pun zumal masih mengharap ia bakal tiba juga... Apa tu? Biar la menjadi rahsia. Yang faham tu faham la. Yang tidak tu buat-buat faham k. Kepada korang jangan jadi macam zumal, beringat sebelum kena yer. Wassalam...

Zumal tahu korang rajin, klik la link berikut yer :

12 comments:

  1. Berinag sebelum kena ..sabar ya Zumal ..mungkin ada hikmah atas tiap kejadian..

    ReplyDelete
  2. Apa benda tue, Zumal? Jangan terlalu berharap kerana semakin tinggi kita berharap, semakin sakit bila kita jatuh nanti. :)

    ReplyDelete
  3. bersabar ya zumal...insya Allah, berkat kesabaran Zumal, mana tau dapat yang lebih baik daripada yang ada...^_^

    ReplyDelete
  4. moga yg diharapkan akan kunjung tiba
    bersabar, berusaha utk dptkan...apakah benda ittew...

    ReplyDelete
  5. Semoga apa yang diharapakan akan menjadi realiti :) Kite klik iklan ^^

    ReplyDelete
  6. Tak pe Zumal... silap sekali tak bermakna kita gagal selamanya... jadikan ianya sebagai pengajaran. Peringatan untuk KN juga... hehehe

    ReplyDelete
  7. takde rezeki tu..next time adalah tu..

    ReplyDelete
  8. bila Allah nak uji , kita bersedia pun x dapat juga ... redha .

    ReplyDelete
  9. Semoga kita semua dilindungi & dikurniakan ketabahan dlm menghadapi segala ujian yg Allah turunkan... aamiin.

    ReplyDelete
  10. xde rezeki dik...sbr la tuh ujian Allah

    ReplyDelete
  11. xde rezeki dik...sbr la tuh ujian Allah

    ReplyDelete
  12. xde rezeki dik...sbr la tuh ujian Allah

    ReplyDelete