13 Jun 2014

Demam Piala Dunia

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua... Demam Piala Dunia telah pun bermula pagi ini. Dan hari nie ramai orang dah serupa zombie. Hehe. Zumal pun hampir jadi zombie nie. Zumal tak pergi kerja. Bukan demam piala dunia tapi ini sejam betul-betul tau.

Sebenarnya zumal nak kongsikan keyword yang menjurus kepada piala dunia. Betul punya demam la tu... Kat blog zumal memang tak pernah kongsikan apa-apa pasal Piala Dunia nie. Inikan pula pantun berkaitan Brazil. Dorang mencari pantun brazil menang... Siap nak buat pantun yer korang. Hehe tak pe la... Penyokong Brazil yer. Zumal nie tak tahu yang mana nak sokong. Hehe. Tapi kalau Jepun menang lagi bagus sebab dorang akan lebih celik mata tengok kuasa baru di Asia Tenggara nie. Moga-moga suatu masa nanti Malaysia pun dapat beraksi dalam Piala Dunia tapi entah la bila. Sekian, Salam Jumaat...

6 comments:

  1. selamat membengkakkan mata sebab tonton piala dunia...hehehe ^_^

    ReplyDelete
  2. Orang Brazil pun reti berpantun jugak ke kalau dah menang? Hahaha :-p

    ReplyDelete
  3. haha.. zumal buat la pantun tu..

    ReplyDelete
  4. Huhuhu banyaklah zombie-zombie ni xD

    ReplyDelete
  5. Hehee... hebat org brazil ni berpantun agaknya.. :D :D

    ReplyDelete