Booking.com
Booking.com

20 Jun 2014

CPUV Nuffnang #8 Invest Smart Campaign

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua... Alhamdulillah kali ini bila zumal check akaun Nuffnang zumal rupanya datang lagi CPUV baru. Kali ini CPUV tentang Invest Smart Campaign. Zumal belum terserempak dengan iklan tu... Apa pun hanya kata syukur kerana limpahan rezeki ini. Terima kasih buat Nuffnang yang memberi kempen ini untuk zumal. Terima kasih kepada anda semua yang menyokong zumal. Macam terima anugerah pulak. Hehe. Terima kasih (^_^) 


17 comments:

  1. ya allah zumal, byk nyer...meh pas kat akk satu.
    tahniah!

    ReplyDelete
  2. tahniah zumal.. wah byknya *_*

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, rezeki nak puasa kan..

    ReplyDelete
  4. tahniah zumall... akak pun dapat, tak sempat up entri lagi..he he

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..tahniah zumal. menari2 je status on going tu
    moga zumal sentiasa dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  6. wah! bertuah sungguh abang zumal kita. semakin mencurah curah rezeki, taniah yeee :D semoga dimurahkan lagi rezeki.. hikhik

    ReplyDelete
  7. Follower #404.
    Jemput singgah blog saya..
    http://drshikinzainal.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. tahniah zumal.. berderet2.. lepas nie bleh blanje kwn2 kepci..

    ReplyDelete
  9. Pehh.. Banyak tu on going.... Tahniah zumal, rajin update tau, earning masyukkk...

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah semuanya berkat sokongan kawan2 juga :)

    ReplyDelete
  11. Wahh alhamdulillah tahniah Zumal.. :) :)

    ReplyDelete
  12. banyak jugak yg masih ongoing.. tahniah..
    saya menabung sini.. :)

    ReplyDelete
  13. tahniah zumal ... dapat rezeki lagi .

    ReplyDelete
  14. tahniah murah rezeki, banyaknya cpuv

    ReplyDelete