7 Jun 2014

CPUV Nuffnang #3 Whisper Mesh & Cotton

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua... Secara tak sengaja zumal terbuka akaun Nuffnang... Dengan rasa terkejutnya zumal tengok ada CPUV yang sedang berlangsung (on going) kat blog zumal. Tak sangka yang Nuffnang masih sayang. Kempen CPUV yang berlangsung tu ialah Whisper Mesh & Cotton. Kalau korang nampak iklan Whisper tu tolong la klik yer...

Moga Nuffnang bagi CPUV nie singgah blog zumal lama sikit... Terima kasih Nuffnang...


21 comments:

  1. tahniah zumal
    beznye..arini yumida dpt cpuv yg dah dikreditkan..syukur tp pd masa yg sama dah abeh kempen cpuv yg on going..sedih...

    ReplyDelete
  2. Datang isi tabung la jugak ni ..TAHNIAH

    ReplyDelete
  3. Tahniah Zumal.. semoga terus sukses ye.. :)

    ReplyDelete
  4. kite geng.. haha.. dush dush dush zizie tekan iklannya.. hihi..

    ReplyDelete
  5. Hehe kita geng... Terima kasih Zizie ;)

    ReplyDelete
  6. semoga lepas ni tumbuh bak cendawan CPUV dtg kat blog zumal dan semua rakan bloggger yg lain....

    Entri terkini MINDAKABUR : Anak Kecil Terpisah Daripada Ibu Bapa Semasa Konsert Berlangsung

    ReplyDelete
  7. tahniah sebab dpt cpuv dari nuffnang....

    ReplyDelete
  8. Terima kasih Jamian dan Yun Sing ;)

    ReplyDelete
  9. tahniah zumal!! :)
    cepat update bnyak2 entry..

    ReplyDelete
  10. tahniah zumal.. rezeki berblog kan :)

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah la Nina... Terima kasih k :)

    ReplyDelete