Booking.com

11 Jun 2014

Cheeto Pula Yang Pergi

Gambar terakhir 
Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua. Baru semalam kami bermanja. Walaupun semalam sudah nampak ada derita pada wajahnya. Tapi semua dah terlambat kini Cheeto telah pergi. Tok cakap Cheeto menghembuskan nafas terakhir pukul 4 petang tadi. Tadi masa sampai rumah terkejut zumal bila lihat tubuh kaku yang diselimuti kain batik itu adalah Cheeto. Kalau sebelum ni setiap malam zumal bermain dengan mereka tapi semalam dia dah tak sihat. Terasa sangat kehilangan dia kerana setiap kali zumal menaip entri untuk blog mesti Cheeto akan turut sibuk untuk menggapai phone lenovo A850 zumal ini. Saat ini tiada lagi. Sepi. Cheeto sangat manja dengan zumal tapi apakan daya hubungan kami hanya setakat itu. Cheeto, I miss you so much. Wassalam...






11 comments:

  1. comelnya dia. Mesti sedih giler ni bla cheeto pergi

    ReplyDelete
  2. yg hidup pasti akan mati ...

    ReplyDelete
  3. Sedihnyerr Lya baca ... Sabar yer Zumal ..Mungkin ada hikmah disebalik kejadian nie ..Moga tabah dan sentiasa bersabar ..

    ReplyDelete
  4. Sekarang tinggal 4 ekor je meow zumal... 3 ekor tu pun tak sihat sangat :(

    ReplyDelete
  5. Aaaa, cheeto sangat comel. Terkilannya :(

    sabar yer zumal.

    ReplyDelete
  6. Dah tiada kata mengganti perasaan ni :(

    ReplyDelete
  7. Aduhh.. sesiapa yg menyukai & menyayangi kucing pasti akan sedih bila berhadapan dgn keadaan mcm ni.. sayunya...

    ReplyDelete