Booking.com

27 May 2014

Sekitar Perasmian Pembukaan SUKMA Perlis 2014

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua.  Semalam merupakan hari yang amat bersejarah kerana pada hari ini dirasmikan Sukma Perlis 2014. Ini merupakan kali pertama Perlis menjadi tuan rumah maka tidak hairanlah jika ada permasalahan yang timbul bahkan turut menjadi isu panas dan kontroversi. Zumal menghadirkan diri dalam jam 8.00 malam di Kompleks Sukan Negeri Perlis.

Kehadiran orang ramai amat menggalakkan hingga zumal terpaksa mengecilkan diri yang tidak kecil ini. Majlis dirasmikan oleh DYMM Tuanku Raja Perlis yang turut merasmikan nama baru Stadium Utama kepada Stadium Tuanku Syed Putra. Pelbagai pertunjukan menarik dihidangkan kepada para pengunjung yang hadir antaranya pertunjukkan hiburan dan bunga api.

Bagi persembahan zumal rasa ianya berjaya juga tapi penguatkuasaan larangan merokok tu rasanya tidak berjaya dan ada beberapa orang remaja yang sengaja menghembuskan asap rokok pada pengunjung yang sedang menonton upacara pembukaan tadi. Zumal yang tengok pun rasa geram dan sudah semestinya orang yang dihalakan asap tu rasa lebih berat dari zumal. 

Walauapapun zumal harap Sukma Perlis akan berjalan lancar setelah ianya dirasmikan tadi. Nanti zumal akan updatekan dari venue pertandingan yang terpilih. Untuk malam ini zumal kongsikan gambar dan video untuk tatapan anda. ( kualiti gambar dan video mungkin korang memuaskan)





video

video

11 comments:

  1. tiap2 hari turun tengok sukma ke zumal? hehe.

    ReplyDelete
  2. Ini baru kali pertama zumal pergi kat stadium... Rasanya zumal akan jengah venue terdekat dengan rumah dan yang zumal minat jer ;)

    ReplyDelete
  3. pergh ramai ye org , penuh stadium

    ReplyDelete
  4. Serius bila tgk gmbar stadium kat perlis ni...rindu balik kat perlis...huhuhu

    ReplyDelete
  5. Waaa bestnyerr Zumal ..kalau dekat dah la TERJAH stadium nie..

    ReplyDelete
  6. Wahh. Untungnya dapat pegi sana :D

    ReplyDelete
  7. Hehe rumah zumal nie sebelum simpang pergi Stadium... Kalau tak pergi rasa nyesal nanti :))

    ReplyDelete
  8. wahh ramainya.. meriah. Pasti bnyk acara yg menarik dpt ditonton nanti.. :)

    ReplyDelete
  9. wahhh ramainya orang.. best kalau dapat pi

    ReplyDelete