Booking.com
Booking.com

17 May 2014

CPUV Nuffnang #2


Assalamualaikum dan Selamat Berhujung Minggu buat anda semua. Dalam tak sedar rupanya Nuffnang ada bagi CPUV pada 7 Mei 2014 yang lalu. Walaupun dah credited tapi zumal tetap bersyukur... Tak banyak pun yang masuk tapi boleh la sikit2 pun. Semakin semangat nak terus berblog. Terima kasih untuk Nuffnang dan terima kasih untuk korang yang sudi support zumal.
Sayang korang :))

11 comments:

  1. tkpe zumal, its just the beginning. insyaAllah lebih byk cpuv dtg nanti. keep blogging :)

    ReplyDelete
  2. Cik akak pun ada juga yang cam nie dik

    ReplyDelete
  3. insyallah..lepas nie ada lagi yang akan menyusul..teruskan berusaha dan berblogging...

    ReplyDelete
  4. Terima kasih sebab sudi support zumal :))

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. syukur. Tahniah!! Salam hujung minggu Zumal.. :)

    ReplyDelete
  6. tahniah..
    aku susah nak dapat cpu ni hehe..

    ReplyDelete
  7. tahniah Zumal.. bila dah mula ada.. lps mst makin meningkat..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah rezeki berblog.. pelik la dgn xaxis tu kan. dpt 1 sen je. hehee

    ReplyDelete
  9. Tahniah... ada rezeki dari Nuffnang

    ReplyDelete