5 May 2014

CPC PUN OK

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat anda semua... Tadi zumal buka akaun nuffnang tengok dah naik jumlahnya. Ingatkan ada CPUV ke rupanya CPC jer. Tapi syukur Alhamdulillah ada juga yang rajin klik iklan kat blog zumal nie. Terima kasih buat rakan2 blogger sekalian. Terima kasih juga untuk nuffnang kerana memberi peluang zumal mendapat income. Sikit2 lama2 jadi gunung Everest juga...

10 comments:

  1. nina pun mcm zumal gak.. nuff suka bg cpc je tp byk la dpt. hehee. janji rajin bw dan traffic tinggi akan dpt la cpuv tu :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... tahniah zumal... nanti belanja zizie ek.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. Thanks for all... Nanti zumal belanja :))

    ReplyDelete
  4. Anak2 makan makin banyak, syukur ada nuff :))

    ReplyDelete
  5. Syukur, semoga terus murah rezeki. cpuv pun belum tentu menghasilkan perolehan yg banyak.
    Dapat minum ribena disini :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah rezeki Zumal.. tahniah. Semoga terus sukses ye.. :)

    ReplyDelete
  7. wah,,, ramai yang berbaik hati dengan zumal :D

    ReplyDelete