Booking.com

4 May 2014

Cheeto Makan Maruku

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat anda semua. Sedang tok menonton tv tok mengunyah maruku. Maruku boleh pulak tok makan. Biskut pun boleh. Yang masuk kategori tak boleh makan tu, roti, kuih yang liat, nasi, bingka(bengkang) dan seangkatan dengan dia. Sambil tengok upin ipin kat tv9, cheeto pulak datang menyibuk nak minta maruku kat tok. Mulanya zumal ingatkan dorang tak makan tapi bila try bagi satu, dengan pelahap (gelojoh) dia makan pastu dia minta lagi. Tapi minta tok suapkan dia makan. 

7 comments:

  1. kucing zaman sekarang ni pelik2. Kucing saya makan durian XD, btw comellah kucing tu ^_^

    ReplyDelete
  2. kucing saya baru jer tadi makan bola tangkis . nak bgak saya buat entry ...

    ReplyDelete
  3. Kucing saya boleh makan sayur. Biasanya makan lobak merah. Macam arnab kan?

    Btw, jom join Segmen Mini Topup Giveaway By Jurnal Setiausaha Lelaki?

    http://syahmizaludin.blogspot.com/2014/05/segmen-mini-topup-giveaway-by-jurnal.html?m=1

    Tamat pada 4 JUN 2014. :)

    ReplyDelete
  4. kalo obeh (kucing umie) maruku die buat jd bola hahaha

    ReplyDelete
  5. Kucing zumal kim salam kat kucing u all tau :))

    ReplyDelete
  6. Wahh untunglah kucing tak berapa memilih makanan kan.. maruku pun dia boleh enjoy.. :D

    ReplyDelete