3 May 2014

Adikku Tak Bermaya...

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat anda semua. Pagi tadi dia sihat macam biasa tapi bila senja apa yang dia makan semua keluar balik. Zumal pun sedih sangat tengok dia letih dan tak bermaya. 

Mungkin u all tertanya-tanya Adik mana pula yang sakit *perasan cam ada yang nak tanya * Kajol yang sakit. Kekadang zumal panggil dia Adik. Dia pun faham apa kita panggil dia. Masa tengah sakit nie, makin manja dia kat zumal. Asyik merengek dan menyondol abang dia. Kesian sangat zumal tengok dia. 

Harap kajol sihat nanti. Isnin nie zumal nak bawak kajol ke klinik haiwan. Sayu je zumal tengok keadaan kajol. 

9 comments:

  1. Hehe biasa lah tu kucing manja nya kadang2 sampai melampau :p. Saya singgah menabung sekali Darlie :)

    ReplyDelete
  2. Cianlah... semoga cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  3. mungkin dia demam kot..kucing Fifi selalu camptu time demam..anyway, moga 'Adik' cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  4. Huhu.. semoga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  5. kajol...nama tu...glamournya dia. hope kajol cepat sembuh. 3 kaler..kompom pompuan

    ReplyDelete
  6. Tok zumal minat cerita Hindi sebab tu kucing zumal lekat nama tu :))

    ReplyDelete