Booking.com
Booking.com

29 Apr 2014

Nuffnang Masih Sayang

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua. Rupanya Nuffnang masih sayang kat blog zumal nie. Minggu lepas ada juga CPUV hinggap kat blog zumal. Mungkin nak test kot. Selama ni zumal ingat dah tak ada CPUV bakal singgah hanya harapkan CPC jer. Pada zumal walaupun CPC tetap ada yang sudi klik. Terima kasih pada yang sudi singgah dan klik iklan2 Nuffnang zumal yer. Kepada pihak Nuffnang, thanks a lot. Nenanti bagi la zumal rasa CPUV lama sikit. Hehe :)

Mari tengok video ini 

Jom sertai soal selidik 

14 comments:

  1. tahniah zumal. insha Allah klo ada iklan nuff kat blog zumal nnti yumida klik. sekarang iklan tdo..iklan burung je ada. hihi
    moga zumal dimurahkan rezki

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah nanti ada lah rezeki kita zumal

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah nanti ada lah rezeki kita zumal

    ReplyDelete
  4. kena maintain traffik la cenggitu... tapi, Xaxis memang sekejap aje...

    ReplyDelete
  5. Ehh..same la zumallllll..dpt jgk..jgn lupe klik2 tau..huhu

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah.. masih ada rezeki.. tahniah..
    menabung darlie sini.. :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. rezeki. Tahniah Zumal, semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah TAHNIAH ..
    REzeki Zumal la tu ...

    ReplyDelete