Booking.com
Booking.com

19 Apr 2014

Merap Nak Keluar

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua. Biasanya hujung minggu anak2 kesayangan dibebaskan untuk aktiviti bebas tapi hari ni zumal agak kurang sihat jadi terpaksa la tak layan dorang tu. Jom zumal kongsikan wajah2 kesian oleh kucing zumal yang bernama Cheeto... Hehe pandai buat mimik muka tu :)





16 comments:

  1. comelnya cheeto *o* ee geram pulak

    ReplyDelete
  2. siannye die nak klua ye alololo...cheeto , obeh(kucing umie) krm slm

    ReplyDelete
  3. coeml kucing ni. Bulu pun lawa :)

    ReplyDelete
  4. hehehe...kenapa kurung? huhuhu...bagi main kat luar la...best gurau :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum dan salam singgah malam Zumal...comelnyer kucing tu...

    ReplyDelete
  6. sapa nak sangkar kucing.. boleh maklum eden..

    ReplyDelete
  7. Kucing2 zumal nie banyak sangat terpaksa kurung lagi pun sebab mereka terlalu nakal, hanya ibunya lepas. 5 ekor anak duk dalam sangkar :)

    ReplyDelete
  8. Hari ni baru zumal nak lepaskan dorang :)

    ReplyDelete
  9. Alololo comelnyerrr tucing tu hehhee ..tucing tomeyy ..

    ReplyDelete
  10. mesti cheeto frust gila arini .. kesian dia :) mudahan-mudahan tuan cepat sembuh ya

    ReplyDelete
  11. Insha Allah hari nie zumal nak lepas dorang kuar. Sekarang dorang tidur :)

    ReplyDelete
  12. nampak sangat si cheeto tu nak dapatkan "hak" dia.. hahaha..

    ReplyDelete