Booking.com

29 Mar 2014

Jalan Raya Bukan Untuk Berlumba

Saman 

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua... Terbaca komen Zizie dalam entri sebelum nie, bila fikir AES... Huh, memang highway dibuat luas untuk mendatangkan keselesaan kepada semua pengguna. Tapi, jalan raya bukan tempat berlumba. Kalau tak ingat orang tersayang pun, ingat la duit yang bakal melayang atau nyawa yang akan hilang. Tengok bila tak fikir AES atau yang sewaktu dengannya, anda akan dapat surat cinta macam zumal. Hehe. Renung-renungkan, selamat beramal.

4 comments:

  1. tu yang taknak tu bila dapat surat cinta,sayang sangat nak keluar duit bayar saman tu..

    ReplyDelete
  2. Tu yg tak larat nak bercinta dgn surat mcm tu huhu.. sabar jelah Zumal.. :D

    ReplyDelete